10 éves az OTP SZÉP kártya – Így ünnepelt ügyfeleivel közösen a legnagyobb hazai Cafeteria kibocsátó

Kiemelt Márkák

Az OTP SZÉP kártya az elmúlt 10 évben a magyar családok kikapcsolódásának és így a hazai turizmusnak egyik főszereplőjévé vált. Az évfordulót most ügyfeleivel közösen ünnepelte meg, egy átfogó kommunikációs kampány keretében. A kampány kivitelezője a Café Csoport: az élményközpontú nyereményjátékon a Café Communciations, míg a PR kampányon a FleishmanHillard Café dolgozott. A 3 hónapig tartó nyereményjáték szeptember 9-én zárult, az OTP SZÉP kártya 10 évéről továbbá az OTP online és social media felületein, valamint a magyar sajtóban találkozhatott a nagyközönség.

 

Kampány célja

  • Az OTP SZÉP kártya nemzetgazdaságban, valamint az emberek mindennapi életében betöltött szerepének bemutatása
  • Az OTP SZÉP kártya szerepének megerősítése, mint a legsokoldalúbb Cafeteria juttatás

 

A kampány fő üzenete

„OTP SZÉP kártya – számtalan élmény minden időben” – az OTP Pénztárszolgáltató által kibocsátott Cafeteria juttatás segítségével igazán sokoldalú és teljes lehet a hazai pihenés, ezt szerettük volna megmutatni a kártyabirtokosoknak a 10 éves évforduló apropóján.

Kreatív koncepció

Az OTP SZÉP kártya több mint másfél millió magyarországi munkavállaló és családja pihenéséhez, kikapcsolódásához járul hozzá évek óta, jelenleg több mint 44 000 elfogadóhelyből álló hálózatán keresztül. A kerek születésnap alkalmából, a kampány fő elemeként, egy élményközpontú nyereményjátékkal buzdította kártyabirtokosait, akik így meglepetésre válthatták a SZÉP kártyával fizetett élményeket. A közösségi médiában párhuzamosan futó imázsfilm az eddigi, maradandó élményeket idézte fel, legyen szó utazásról, vendéglátóhelyi élményről, vagy szabadidős tevékenységről, ahová a SZÉP kártya segítségével jutottak el a kártyabirtokosok. A 3 hónapig tartó nyereményjátékon való részvétellel a leggyorsabbak egy 100.000 Ft értékű Szállás.hu utalvánnyal folytathatják az élmények gyűjtését.

 

PR koncepció

Az OTP SZÉP kártya az elmúlt 10 évben beváltotta a hozzá fűzött reményeket, és a magyar családok pihenésének nélkülözhetetlen eszközévé vált. A hazai turizmust számos területen tudta erősíteni, így többek között a falusi turizmus fejlődését és a hazai vendéglátóhelyek felfutását is segítette. A Falusi Turizmus Országos Szövetségével, valamint a Magyar Vendéglátók Ipartestületével közösen végigtekintettünk az elmúlt 10 év eredményein, közös sikerein, amelyeket egy közleménysorozatban ismertettünk is a hazai médiával.

Tudod már, hol nyaralsz idén nyáron? Az elmúlt, bizonytalansággal teli év után végre szabadabban tervezhették élményeiket a magyarok: a Szeretlekmagyarorszag.hu-val közösen derítettük fel, hogy miként tervezik idei nyaralásukat. Az eredményekből az is kitűnik, hogy a hazai élményszerzésben milyen fontos szereppel bír a SZÉP-kártya: https://www.szeretlekmagyarorszag.hu/utazz/leginkabb-a-balatonnal-nyaralunk-iden-es-tudjuk-hogy-akar-1000-ft-felett-lehet-a-langos-ara/

 

A reklámfilm

 

Alkotók listája

Megbízói oldal

Endrényi Balázs, PR kommunikációs vezető tanácsadó (Vállalati Kommunikációs Csoport)

Pászthory Bianka, PR Kommunikációs szenior szakértő (Vállalati Kommunikációs Csoport)

Németh Anna, Marketingkommunikációs vezető tanácsadó (Marketingkommunikációs Csoport)

Horváth Anna, Márkamanagement szakértő (Marketing és Kommunikációs Igazgatóság)

Pálfai Kira, Szenior márka szakértő (Márkamenedzsment Csoport)

Molnár Zsófia, Marketingkommunikációs szenior szakértő (Marketingkommunikációs Csoport)

Betléri Petra, Product Owner 2 (Marketingkommunikációs Csoport)

Harmath Brigitta, Szenior szakértő (Márkamenedzsment Csoport)

Báder József, UX tanácsadó (Service Design Csoport)

Gadácsi Regina, Szenior szakértő (Marketingkommunikációs Csoport)

 

Ügynökségek

PR Ügynökség: FleishmanHillard Café

Account Director: Szatmári Péter

Senior Account Executive: Csula-Albert Andrea

Assistant Account Executive: Rakk Laura, Szatmári-Schubauer Solt

Reklámügynökség: Café Communications

Kreatívigazgató: Zsembery Péter

Art director: Bíró Adrienn, Györgyfi Róbert

Szövegíró: Vermes Zita

Head of DTP: Herczeg-Szilágyi Csaba

DTP operátor: Várkonyi Zsolt

Senior Strategist: Heuthaler Orsolya

Senior Account Manager: Orbán Eszter, Boronkai Boglárka

Account Director: Rembeczki Tünde

Médiaügynökség: Café Communications

Médiatervező: Cseke Zsófia

 

Produkció

Produkciós cég: Café Communications

Gyártásvezető: Károly Eszter

Utómunka: Café Communications

Vágó: Vészi Kriszta

Colorist: Stúdió Spájz

 

SOCIAL MEDIA