Must vagy soha! – Őszi pénzszüretre buzdít a Blikk és a Republic Group

Kiemelt Márkák

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból és képekből alkották meg a montázs videót a kampány arcával, Szabó Győzővel.

 

A Blikk legújabb kampánya a nyár végi, ősz eleji szürettel von párhuzamot. A promócióban a szerencsések nagy összegű nyereményekkel gazdagodhatnak, de akár öt db nem nyert matrica összegyűjtésével is nyerhetünk, méghozzá 7 millió forintot.

„Szabó Győző, szőlő, szüret. A kreatív koncepció alapján egy nagyon egyszerű metafora inspirálja a fogyasztókat játékra a Blikk legújabb nyereményjátékában. Hiszen ki ne szeretne pénzt szüretelni az egyre borongósabbá váló őszi időszakban. Akik dolgoztak már velem, pontosan tudják, hogy nem vagyok nagy rajongója a szóvicceknek, de, amikor először olvastam el a kampány subheadline-ját, elmosolyodtam. Azt gondoltam, ám legyen. Must vagy soha!” – mondta a Republic Group kreatívigazgatója, Márton Szabolcs.

Az augusztusi-szeptemberi időszak nemcsak a nyár végét jelenti, hanem a felkészülést az őszi betakarításra is. A filmben ismét feltűnik a Blikk arca, Szabó Győző, aki ezúttal egy montázsba csöppenve, szorgos szüretelőként gyűjti be a pénzfürtöket. A pénzszüret ríme a TV és online megjelenéseken túl rádióspotokban is hallható a kampány ideje alatt.

Érdekesség, hogy az igazi szüreti hangulat megteremtéséhez elengedhetetlen volt, hogy betakarítható bankjegyek is szerepeljenek a filmben, így a fotózás alatt 600 db 20 000 Ft-ost használt fel a produkciós csapat.

„A Blikk olvasói szeretik és időről időre már várják is a nyereményjátékainkat. Hozzáadott érték, hogy a sokszínű tartalom mellett a Blikk egyben nyerő lap is. A játékoknak jelentős mozgósító ereje van a vásárlóink körében. Nagy hangsúlyt helyezünk itt is a hitelességre, a nyerteseink bemutatására. A sokmilliós főnyeremény átadásának pillanatát már nemcsak képen, de videón is megmutatjuk.”  – tette hozzá Kiss Eleonóra, a Blikk Üzletág vezetője.

 

 

Megbízói oldal:

Megbízó: Blikk Kft.

Üzletágvezető: Kiss Eleonóra

 

Alkotók listája:

Ügynökség: Republic Group Communication Kft.

Kreatívigazgató: Márton Szabolcs

Client service director: Szilágyi Fiorella

Art director: Katona Mariann

Szövegíró: Doman Gergő

Account director: Pavuk Sophie

 

Produkciós cég: HDA Film

VFX, hang utómunka: Studio H

 

SOCIAL MEDIA