Vízangyal: bemutatkozott a teljes termékcsalád

Kiemelt Márkák

A szeszélyes augusztus végi időjárás sem tudta aláásni a jó hangulatot a Vízangyal márka első termékbemutató sajtóeseményén. A három különböző illatban kapható tusfürdőből, folyékony szappanból, testápolóból és kézkrémből álló kollekció, illetve a kollagénes italok, hosszú évek fejlesztése után idén nyártól váltak elérhetővé a nagyközönség számára. Az eseményen a termékek megálmodóján és a márka alapítóján, Balogh Leventén kívül részt vett a festőművész Németh Emese, Meska, valamint a Vízangyal reklámarca, Gelencsér Tímea is.

 

A Vízangyal termékek elhozzák a természetesség érzését a fürdőszobába, allergénmentes illatanyagokkal, a természetes és érintetlen ásványvíz hidratáló erejével.  Az Aquatic Blue, Hydro Fresh és Floral Empire fantázianévre keresztelt kollekciók nyár óta elérhetőek a Rossmann drogériák polcain, valamint a webshopban.

Balogh Levente a rendezvényen elmondta, hogy már évek óta dolgozott azon a legprofibb szakemberek bevonásával, hogy a Szentkirályi kincset érő ásványvizet ne csupán belső, de külső felhasználásra is hasznosítani lehessen. A jégkorszaki lencséből származó ásványvíz a legszigorúbb ellenőrzések mentén kerül a palackokba és most már a bőrtápláló összetevők (Urea, Shea vaj, szőlőmagolaj, argánolaj) mellett a szépségápolási termékekbe is.

 

A siker kulcsa az összefogás, a tehetségek támogatása

Az eseményen Németh Emese, Meska is részt vett, akinek Hírnök című festménye szolgáltatta az inspirációt a Vízangyal márka logójához. „Egy álmom vált valóra, azáltal, hogy festményem széles körben, egy ilyen kiváló minőségű, magyar termék csomagolásán keresztül ennyi emberhez tud eljutni.” – mondta el az eseményen a festőművész.

Meskát Levente a Cápák között forgatásán ismerte meg, azóta pedig számos közös projektben dolgoztak már együtt, melynek megkoronázása volt maga a logó kiválasztása.

A márkabevezetéshez készült reklámfilmben, valamint a kommunikációs kampány online felületein már debütált, de a rendezvényen személyesen is megjelent a Vízangyal nagykövete és reklámarca, Gelencsér Tímea. „Boldog vagyok, hogy egy ilyen szép film született, amiben a tánc iránti szenvedélyem és a vízzel való játék egyaránt testet ölthetett. Érzékeny bőrömnek különösen fontos, hogy a lehető legtisztább termékeket használjam, a Vízangyal család pedig egyáltalán nem allergizál, könnyed illatai pedig bárkit levesznek a lábáról.”

„Nagyon fontosnak tartom a tehetségek felkarolását és támogatását, ez inspirál engem a mai napig. Büszke vagyok rá, hogy egy olyan magyar termékcsaláddal álltunk elő a hazai piacon, ami világszerte párját ritkítja és természeti kincsünk, a 100%-os tisztaságú magyar ásványvíz jótékony hatásait képes nemcsak belülről, de kívülről is hasznosítani.” – osztotta meg Balogh Levente alapító, tulajdonos.

Balogh Levente a rendezvényen továbbá azt is megosztotta a közönséggel, hogy az első, három illatból álló testápolási kollekció mellett, már további termékek is készülőben vannak, így például a késő őszi arcápolási készítmények mellett, a zéró kalóriás kollagénes italok is hamarosan belépnek a piacra.

 

 

Fotó: Hortobágyi Júlia

 

Vízangyal weboldal: https://vizangyal.hu/

Vízangyal Facebook oldal: https://www.facebook.com/vizangyalbeauty

Vízangyal Instagram: https://www.instagram.com/vizangyal_beauty/

 

SOCIAL MEDIA