A legnézettebb filmek az RTL csatornáin mentek

Márkák

10,8%-os közönségaránnyal vitte a hetet főműsoridőben, fő célcsoportban az RTL Klub. A csatorna az idei év eddig eltelt 206 napjából 140 nyert estét tudhat magáénak – adta hírül a tévétrásaság közleménye. 

 

A 29. héten az RTL Híradó heti átlagban 16,2%-os közönségarányt ért el a 18-49 korcsoportban, míg a Fókusz 13,3%-os SHR-t hozott heti átlagban, ugyanebben a célcsoportban. A múlt héten indult Házasodna a gazda átlagosan 14,1%-os közönségaránnyal futott a kereskedelmileg fontos 18-49 éves korosztályban. A hét legnézettebb filmje – a Gorilla bácsi – is az RTL Klubon volt látható: Vin Diesel bébiszitterkedésére a vasárnap este éppen televíziót néző fő célcsoport 9,8%-a volt kíváncsi.

A kábelfilmes toplista legnézettebb filmje 8,6%-os közönségaránnyal a Másnaposok című film kalandos legénybúcsúja lett és az ismétlés is dobogós helyezést ért (5,9% SHR).

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, Live+aslive+vendég, live+kumulált+vendég, 29. hét, 2021.01.01-2021.07.25.

 

SOCIAL MEDIA