Itt a Vízangyal, Balogh Levente új szépségápolási márkája

Kiemelt Márkák

A TVC-kkel július 19-től találkozhatnak a beauty termékek szerelmesei a TV-ben és online térben, a Facebook, Youtube és Google platformjain. Az együttműködés keretein belül a Republic Group 5” 20” és 30 másodperces videókat készített Balogh Leventének, az ásványvizek királyának új termékbevezetése kapcsán. A televíziós tartalmak mellett az online térben futó mozgó és statikus bannerek fogják támogatni a márka piacra lépését. A teljes szépségápolási kollekció június 1-től elérhető a Rossmann drogériák polcain.

 

A célunk a projekt során az volt, hogy a női test és a víz különleges kapcsolatát mutassuk be egy csipetnyi angyali misztikummal. Ezt ültettük át egy nagyon tiszta képi világba, ahol valóban érvényesülni tud Timi szépsége és a Vízangyal termékek jótékony hatásai. Emellett a forgatást technikai oldalról a motion control alkalmazása tette izgalmassá.Katona Mariann, a Republic Group Art directora.

A bevezető kampány tervezésekor a cél a Vízangyal márkaismertség növelése és népszerűsítése volt. A márka nagykövete és egyben a spotok főszereplője Gelencsér Tímea, a Miss World Hungary 2016 nyertese. A reklámfilm a márka egyik flagship termékét mutatja be, a természetes ásványvízből készített bőrápoló tusfürdőt, mely növényi glicerin kivonattal hidratálja és táplálja a bőrt. Az ügynökség a spotok koncepciójának tervezése során a márkanagykövet hobbiját is beépítette a forgatókönyvbe. A tánc Timi szenvedélye már gyermekkorától kezdve, sokrétű tehetségét bemutatva a reklámfilm forgatása során angyali könnyedséggel vízfátyol alá táncolhatott. A produkciós csapat vízcseppekből igazi angyalszárnyat varázsolt Timinek. A TVC zenei aláfestése, a tusfürdő adta gyengéd érzést fokozza, az angyali kényeztetést otthonunkban is megteremthetjük, és a termékekkel Vízangyallá válhatunk.

A Vízangyal termékek ásványvíz alapra épülnek. A szépségápolási kollekció három termékcsaládból áll; Aquatic Blue, Hydro Fresh és Floral Empire. A launch során a következő termékeket dobta piacra a Vízangyal: Tusfürdő, Testápoló, Kézkrém, Folyékony szappan és Kollagénes ital. Az idősödő bőrtől egészen az érzékeny bőrig jótékony hatásúak a termékek, teljes mértékben allergén- és színezékmentesek, 100 %-ban vegán, valamint Cruelty free alapanyagokból és eljárási módszerekkel készültek. Balogh Levente nagy hangsúlyt fektetett ezekre a tényezőkre az összetevők kiválasztása és a formulák fejlesztése során. A Vízangyal semmilyen állatkísérlethez nem járul hozzá, ezért Levente különös figyelmet fordított az összes beszállítójának ellenőrzésére.

A művészet adta, a természet ihlette, a technológia alkotta.” – Balogh Levente tulajdonos.

 

A reklámok:

20 mp:

30 mp:

 

Alkotók listája:

Megbízó: Víz Angyal Catering Kft.

CEO: Balogh Levente

 

Reklámügynökség: Republic Group

Kreatívigazgató: Márton Szabolcs

Art director: Katona Mariann

Head of copy: Kováts Gergely

Copy: Nagy Dániel

Senior project manager: Oláh Bettina

 

Produkciós cég: PROUD Productions Kft.

Rendező: Márton Szabolcs, Lehel Olivér

Producer: Lehel Olivér, Rádai Dávid

DOP: Dobos Tamás

 

SOCIAL MEDIA