A CVC Fund 470 millió dolláros részesedést szerzett az így már 2 milliárd dollárra értékelt Aleph Holdingban

Kiemelt Piac

A CVC Fund 470 millió dolláros részesedést szerzett az így már 2 milliárd dollárra értékelt Aleph Holdingban, a tranzakció lezárása 2021 augusztusában várható. Az Aleph Holding (“Aleph”), a világ legnagyobb digitális médiaszereplőinek a globális partnere hétfőn bejelentette, hogy együttműködésre lép a világ vezető magántőke-társaságával, a CVC Capital Partners-szel (“CVC”).

 

Ezzel a partnerséggel a CVC Capital Partners kisebbségi részesedést szerez az Aleph Holdingban, a lezárás pontos dátuma a felfüggesztő feltételektől függnek. Az Aleph Holding a világ több mint 90 országában- köztük Magyarországon a HTTPOOL Hungary Kft leányvállalatként- van jelen, 2 milliárd embert elérve a digitális hirdetésekkel a vezető médiaplatformokon – többek között a Twitter, Facebook, LinkedIn, Snapchat, Twitch, Tiktok felületein teljeskörű szolgáltatást nyújtva a hirdetőknek, hogy a legtöbbet hozzák ki az online marketingre fordított befektetéseikből.

„Világszerte elő szeretnénk segíteni az online hirdetések hozzáférhetőségét. A digitális média elősegíti a gazdasági fejlődést és a vállalkozások számára olyan megoldásokat nyit meg, amelyek nem voltak elérhetőek az analóg világban “– mondta Gastón Taratuta, az Aleph Holding alapítója és vezérigazgatója (nyitó képünkön). – A CVC jelentős befektetése is azt bizonyítja, valamint világszerte minden piacon azt látjuk hogy hatalmas igény van az online médiára. Nagyon sok értéket látunk abban, hogy a CVC-vel együtt dolgozunk, hiszen a tapasztalatuk és a cégeik portfóliója érdekes hálózati hatást hoz létre mindkét szervezetben.”

„Együtt készek vagyunk tovább terjeszteni a globális partnerséget, értékeket adni a partnereinknek és a helyi hirdetőknek minden olyan piacon, ahol jelen vagyunk. Külön megtiszteltetés együtt dolgozni egy olyan kiváló vezetőséggel, akik egy kimagasló, a digitális hirdetések világában vezető céget hoztak létre – mondta Steven Buyse, CVC ügyvezető partnere.

Aleph a vonzó globális digitális médiapiacon működik és lenyűgöző a múltban elért eredménye, ahogyan növekedett a médiapartnereivel való kizárólagos együttműködése eredményeként. Erősen hiszünk abban az értékben, amit az Aleph a hirdetőknek és a médiapartnereknek teremt világszerte. A CVC hálózat 24 helyi irodájával Európában, Amerikában és Ázsiában nagyon várjuk, hogy a további üzleti terjeszkedést támogassuk. Az Aleph jelentős növekedési időszakát követi ezt a befektetés, a cég jó úton halad, hogy 1 milliárd dolláros nyereséggel zárja a 2021-es évet azt követően, hogy jelentős, 475 millió dolláros értékesítési növekedést könyvelhetett el már 2020-ban is. Az Aleph nemrég nevetzte ki Imran Khant az igazgatóság elnökévé, aki széles tapasztalattal rendelkezik, többek között a történelem 2 legnagyobb tech IPO-ját vezényelte le – Alibaba and Snap, ahol Mr. Khan stratégiai igazgató volt.

Az Aleph szintén a közelmúltban jelentette be az Ad Dynamo felvásárlását, amivel a cég megveti a lábát Afrikában is. Napjainkban az Aleph a cégei által –  IMS Internet Media Services, Httpool, AdDynamo és Social Snack – jelen van Europában, Amerikában, Ázsiában, Afrikában és hamarosan új piacra lépéseket is bejelent. A

Az Aleph az IMS Internet Media Services-ből (IMS) jött létre, amit a vezérigazgató, Gastón Taratuta 2005-ben alapított.

 

SOCIAL MEDIA