Kampánybejelentő: Összeköt minket a piros, a fehér és a zöld – elindult a Tippmix 2021-es nyári kampánya

Kiemelt Piac

A 2021-es év ismét a sport éve, így az idei nyár a sportfogadás szempontjából is kiemelten fontos időszak. A Szerencsejáték Zrt. legújabb közel 6 hetes kampánya a hazai élsportolók és szurkolók közösségének erejét helyezi középpontba. A magyarok 82 százaléka pontszerzést vár a nemzeti tizenegytől – többek között ez is kiderül a Szerencsejáték Zrt. futball Eb-vel kapcsolatos előzetes kutatásából, amely szintén a kommunikációs aktivitás részét képezi. A kampány teljeskörű megvalósításáért a Lounge Group felelt.

A 360 fokos integrált marketing kampány június 1-től július 11-ig jelenik meg televízióban, közterületen, rádióban, nyomtatott sajtóban, online és közösségi média felületeken, amely PR, influencer, belső kommunikációs, trade marketing és rendezvény lábakkal egészül ki. A nagyszabású kampány célja, a Tippmix és Tippmixpro termékeink népszerűségének további növelése, a meglévő sportfogadói bázis aktivizálása, valamint a sportfogadási árbevétel növelése.

A kampány fő üzenete: Összeköt minket a piros, a fehér és a zöld

Minden sportágban változnak a nevek és az arcok, de egy dolog állandó: mindig annak a csapatnak vagy versenyzőnek szurkolunk, akik a mi színeinkben lépnek pályára, mert nem csak a saját sikereikért küzdenek, hanem értünk is. Lehetünk profi vagy hobbi sportolók, kanapédrukkerek a lényeg, hogy összetartozunk. Láthatatlan kötelék tart minket össze, ez pedig nem más, mint a piros, a fehér és a zöld motívuma. Mások egy csapatot látnak, mi pedig egy egész nemzetet, magunkat.

Kreatívkoncepció

„A nemzeti sport iránti rajongást, mint láthatatlan köteléket fogtuk meg – meséli a werkfilmben Monori Bálint a Lounge Design kreatív csoportvezetője. Erre építve a reklámfilm vizualitásában fontos szerepet kaptak a magyar labdarúgó-válogatottról készült 2016-os archív felvételek, amelyek felidézik az 5 évvel ezelőtti siker emlékeit, azt az önfeledt boldogságot, amelyet egyetlen magyar embernek sem felejt el.

A Szerencsejáték Zrt. hosszú ideje elkötelezett partnere a magyar sportéletnek, legyen szó a hazai labdarúgó nemzeti tizenegyről, a Magyar Olimpiai vagy Paralimpiai Bizottságról. Ennek jegyében óriási megtiszteltetés volt számunkra, hogy a reklámfilmünkben hazánk 7 legismertebb élsportolója – Lovrencsics Gergő, Sigér Dávid, Botka Endre, Illés Fanni, Keszthelyi-Nagy Rita, Varga Dénes, Lékai Máté – mellett Anger Zsolttal is együtt dolgozhattunk. Az ATL kampány központi elemeként az Európa-bajnokság mérkőzései alatt fut majd 30 másodperces reklámfilmünk.

Az #Összetartozunk motívum óriás- és citylight plakátok, valamint digitális citylightok-on kel életre, emellett a digitális felületeken többek között Video Wallpaper megoldással – vagyis szponzorációba ágyazott videós rich media formátummal – látványos full screen rovattámogatással, sőt dinamikusan változó odds ajánló bannerekkel is találkozhatnak az érdeklődők.

Kiemelt szerepet kap a Tippmixpro és a Szerencsejáték Zrt. minden közösségi média platformja. Kampányunk során rendhagyó módon jelennek meg élsportolóink, ezen felül „kanapé tutorial” formájában Tőrös Balázs és Dennis mutatják be az egyes szurkolói archetípusokat, valamint a 2 szotyi között címmel futó videósorozatban villáminterjúkat is láthatnak nézőink a reklámfilm szereplőivel is.

További érdekesség, hogy az előkommunikáció részeként 1000 fő megkérdezésével gyorspaneles kutatást készítettünk, amelyből megismerhető a hazai szurkolók Európa-bajnoksággal kapcsolatos várakozásai, a várható fogadási attitűdök, valamint az is kiderült, hogy kit tartanak a leginkább esélyesnek a végső győzelemre.

A kampány belső kommunikációs ágaként egy nagyszabású, kifejezetten erre az alkalomra lefejlesztett weboldal segítségével, tippjáték formájában vonjuk be vállalati munkatársainkat, ahol a legjobbak értékes nyereményekkel és aláírt válogatott mezzel is emlékezetessé tehetik az újabb magyar Eb-részvételt.

A rendezvényes aktivitások között pedig most debütál a lottózó pop-up store, amellyel Budapesten az Erzsébet téren találkozhat mindenki, de vállalatunk vidéki régióközpontjaiban, így Szegeden és Pécsett is készülünk meglepetésekkel.

Igazán izgalmas hónap elé nézünk tehát, de a legfontosabb, hogy HAJRÁ MAGYAROK!”

 

Reklámfilm: 


 

Werkfilm:


Alkotók listája

 

Megbízói oldal – Szerencsejáték Zrt.

Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia

Marketing főosztályvezető: Szász Tamás

Márka- és Kampánymenedzsment osztályvezető: Ujlaki Adrienn

Sportmarketing osztályvezető: Dudás-Györki Tamás

Szenior marketing menedzser: Szabados Gábor

 

Társadalmi felelősségvállalás és média osztályvezető: Murányi Eszter

Szenior média szakértő: Czinkota Ádám

Vállalati kommunikációs főosztályvezető: Kiss-Bíró László

Külső és belső kommunikációs osztályvezető: Magyarcsik László

Social Media Menedzser: Ocskó Ádám

Szenior kommunikációs szakértő: Paparó Tamás

 

Reklámügynökség (ATL, BTL, digitális, stb.): Lounge Design Kft.

Kreatívigazgató: Radovics Péter

Kreatív csoportvezető: Monori Bálint

Senior Art director: Hárságyi Péter

Designer: Tóth Balázs

Senior szövegíró: Grósz Ádám

Junior szövegíró: Schafarek Boldizsár

Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel

Ügyfélkapcsolati csoportvezető: Varga Fanni

Account menedzser: Kővágó Zsófia

Junior account menedzser: Mayer Bálint

 

Produkciós cég: 235 Film Kft.

Kreatív producer: Blik Dániel

Rendező: Juhász Péter

Operatőr: Garai Gábor

Gyártásvezető: Rubesch Dávid

Fotós: Domokos Norbert

Látványtervező: Takács Eszter

Felvételvezető: Fehér Bence

Produkciós koordinátor: Babócsai Borka

 

Utómunka:

Vágó: Hartyányi Krisztián

Colorist: Gál Lacó

VFX: Melon Fx, Nagy Miklós

Zeneszerző: Kalotás Csaba

 

Médiaügynökség: New Land Media Kft.

Médiaigazgató: Hidvégi Krisztina

Média csoportvezető: Pokol Dorothea

Senior médiatervező: Cseke Judit

Junior médiatervező: Veres Dorina

 

PR ügynökség: Lounge Communication Kft.

PR team leader: Jónyer Mária

PR tanácsadó: Varga Mátyás

 

Social ügynökség: Dot Creative Kft.

Head of social: Surowiak Márton

Social media manager: Dobos Gábor, Sujtó Attila

Ügyfélkapcsolati igazgató: Braun Annamária

Account manager: Baranyi Bálint

 

SOCIAL MEDIA