Televíziós TOP10: vezet az RTL

Márkák

Az idei év eddigi tíz legnézettebb tartalma az RTL Klubon volt látható mind a 18-49 éves, mind pedig a teljes lakosság körében – adta hírül a RTL Magyarország.

 

Az elmúlt héten a fő célcsoportban, főműsoridőben az RTL Klub idei eddigi legjobb eredményével – 15,1 SHR% – vitte a hetet. Szintén piacvezető volt ugyanebben a célcsoportban és idősávban az RTL Magyarország nyolc csatornából álló portfóliója is (25,4 SHR% vs 23,2 SHR%).

A hét legnézettebb tartalma ezúttal is A mi kis falunk premier epizódja volt: a fő célcsoport 27,8%-a volt kíváncsi, míg a teljes lakosságból 835 ezer néző nézte Baki és Szifon vizsgázását és János atya maratoni miséjét. A szombat esti rész egyúttal felkerült az éves toplista 10. helyére is, így az említett összesítés első tíz helyén kizárólag az RTL Magyarország produkciói képviseltetik magukat. A Konyhafőnök minden hétköznap lefőzte versenytársait, és heti átlagban a Fókusz is diadalmaskodott.

Vasárnap este a Cobra 11 évadnyitó epizódja – amelynek érdekessége, hogy Budapesten játszódott – 10,6%-os közönségarányával probléma nélkül nyerte saját sávját. Ami pedig a hírműsorok versenyét illeti: a havi átlagot tekintve immár ötödik hónapja az RTL Híradó a legnézettebb a fő kereskedelmi célcsoport nézői körében.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+, live+aslive+guest, live+kumulált tsv+guest, 22. hét, 2021.január-május, 2021ytd

SOCIAL MEDIA