A SPAR a Brightlyt választotta belső kommunikációs tenderén

Kiemelt Márkák

Februárban hirdetett meghívásos tendert a SPAR Magyarország teljeskörű belső kommunikációs stratégiájának megújítására, a felhívás egyik nyertese pedig a Brightly Kommunikációs Ügynökség lett.

 

A legújabb megoldásokat is felsorakoztató, offline és online pályázatával a Brightly csapata merőben új eszközöket és stratégiai irányvonalat hoz a SPAR minden munkavállalóját érintő, a teljes áruházláncot, élelmiszer-termelési üzletágat, a logisztikai divíziót és a cégközpontot is lefedő belső kommunikációs tevékenységeibe. Az együttműködés célja nemcsak a gyorsabb és szórakoztatóbb információáramlás, hanem közvetetten a jobb munkáltatói márka kialakítása is, ezért a megvalósításban kiemelt szerep jut az integrált szemléletnek.

Maczelka Márk

Munkám során ritkán találkozom olyan felkészült, az ügyfél gondolatiban olvasni képes ügynökségi szakemberekkel, mint amilyen a Brightly csapata. A tender folyamata amellett, hogy rendkívül hatékonyan zajlott, hála a brightlysok alapos előkészítő munkájának, szórakoztató élménynek sem volt utolsó az alkalmazott kreatív és a megbízóra szabott prezentációs megoldásoknak köszönhetően. A kémia az első perctől megvolt tehát, így bizakodással nézünk a jövőbe a közös munkát illetően, ahol egyértelmű cél a 14.000 főt foglalkoztató SPAR Magyarország belső kommunikációs folyamatainak finomhangolása, új eszközök tesztelése és ezen folyamatok által a munkavállalói elégedettség növelése” – nyilatkozta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

„Azért különösen nagy öröm számunkra a SPAR tender sikere, mert a Brightly olyan egyedi megoldásokat hozott a munka során, amelyek nemcsak a stratégiaalkotásban és kreatív ötletekben, hanem azok prezentációjában is megmutatkoztak. Nem titkolt célunk volt, hogy ez mindkét fél számára örömteli, izgalmas folyamat legyen és úgy néz ki, ez sikerült is. Persze ahhoz, hogy a közös munka egyben élvezetes is legyen, nemcsak a mi csapatunk kellett, hanem egy humorra, kreatív ötletekre fogékony társaság is a másik oldalon, és a legnagyobb boldogság az, hogy ez a vágyunk teljesült” – tette hozzá Kulicz Gábor, a Brightly ügyvezető igazgatója.

SOCIAL MEDIA