A Márkamonitor rádióműsor mai vendége Sohajda Júlia, a Vespucci Partners alapítója, managing partnere

Kiemelt Márkák

Sohajda Júlia itthon a Corvinuson végzett, majd a University of Southern California hallgatójaként a Szilícium-völgy szomszédságban ismerkedett meg a startupok és  a befektetések világával. Itthon néhány társával megalapította a Vespucci Partners céget, ami ígéretes hazai startupok felkutatásával és menedzselésével foglalkozik.

 

A műsorban megbeszéljük, milyen cégek iránt érdeklődnek, melyek azok a területek, amelyekre érdemes jobban odafigyelni. Hogyan keres a befektető startupokat, milyen információforrások vannak a piacon, mennyire megbízhatóak? Mi az a ’hibrid modell’, ami a működésüket jellemzi?  Milyen cégekbe fektetett be eddig a Vespucci Partners, azok hogyan teljesítenek? Május elején az egyik befektetésük 10 millió dollárt tőkét vont be, minek köszönhető ez a siker?

Eljátszunk a gondolattal, hogy van egy jó ötletem, az önmagában mire elég? Hogyan lesz az ötletből startup? És ha elindult az ígéretes cég, hogyan zajlik a konkrét folyamat az első kapcsolatfelvételtől az exitig? Mi az a seed fázis, hogyan jönnek utána a későbbi körök? Megbeszéljük azt is, mit jelent a ’smart money’ kifejezés.

Merre tart a magyar piac, jönnek-e a magyar innovációk, hogyan lehet elősegíteni, hogy még több sikeres startupunk legyen? És hol van, hol lesz a helye ebben a Vespucci Partners cégnek, ami maga is startupnak tekinthető?

 

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

 

Szakács László főszerkesztő

SOCIAL MEDIA