Töltsd újra, ami jó! Hazai piacon a Head & Shoulders, a Pantene, a Herbal Essences és az Aussie termékek új, innovatív, fenntartható csomagolása

Kiemelt Márkák

A Procter & Gamble hajápolási márkáinak új csomagolása áprilistól Magyarországon is elérhető a boltokban,  lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy fenntartható döntéseket hozzanak és javítsák életmódbeli szokásaikat. Az alumínium palackból és utántöltő tasakból álló rendszert a Pantene, a Head & Shoulders, a Herbal Essences és az Aussie márkákon vezették be Európában is, amelynek eredményeképpen háztartások milliói 60 százalékkal csökkenthetik műanyagfogyasztásukat.1

A P&G Beauty ezzel a lépéssel jelentősen felgyorsította tervezett céljának elérését, azaz, hogy 2030-ra felére csökkenti a samponok és balzsamok csomagolásához használt szűz műanyag felhasználását. Jelenlegi terveik szerint ezt a célt már idén, 2021 végére elérik, amely így a csomagolás újrafelhasználásának lehetőségével együtt több mint 300 000 tonnával csökkenti a szűz műanyag felhasználását.2

“Tudjuk, hogy ez csak a kezdet, mégis úgy gondoljuk, hogy a “Töltsd újra, ami jó!” elnevezésű újratöltő rendszerünk valódi változást hozhat bolygónk számára. Az újratölthető termékek lehetőségével támogatni és ösztönözni szeretnénk a fogyasztókat, hogy ökológiailag tudatosabb háztartásokká válljanak. Tisztában vagyunk vele, hogy termékeink számos felhasználója próbál egyre kevesebb hulladékot termelni, ezért örülünk, hogy már Magyarországon is segíthetünk nekik ebben” – mondta Justyna Ignasiak – Kretowicz, a P&G Beauty Közép-európai kommunikációs igazgatója.

A Head & Shoulders, a Pantene, a Herbal Essences és az Aussie termékek ezentúl újrafelhasználható alumínium palackokban és utántöltő tasakokban is kaphatók. A palack 100 százalékban tartós alumíniumból készült, amely több mint 5 évig újratölthető és teljes mértékben újrafeldolgozható. Az egyanyagból álló PE laminátumból készült utántöltő tasakok 60 százalékkal kevesebb műanyagot tartalmaznak, valamint ez az anyag is teljesen újrahasznosítható.3 Ez változás az első lépés a felelősségteljes szépségápolás irányába, amely segít a fogyasztóknak minden nap fenntarthatóbb döntéseket hozni.

A gyönyörű palackok stílusos kiegészítői a fürdőszobának is. A 4 különböző csomagolás design tükrözi az egyes márkák sajátosságait és stílusát.

A Head & Shoulders fő feladata a fejbőr ápolása és korpásodás elleni védelem biztosítása. A márka azonban a fenntarthatóság mellett is elkötelezett. Néhány évvel ezelőtt egy speciális, részben4 az európai tengerpartokról gyűjtött műanyaghulladékból készített palackot vezettek be.

A Pantene a világ egyik vezető hajápolási márkája, amelynek egy korábbi kutatása rávilágított arra, hogy a haj kulcsfontosságú szerepet tölt be az az önbecsülésünkben és abban, hogy hogyan érezzük magunkat. A márka ezért számos önbecsülést ösztönző programot és társadalmi projektet támogat, valamint aktívan részt vesz a helyi közösségek megsegítésében is.

A Herbal Essences bizonyítja, hogy a természetes összetevők valódi erővel bírnak, és ésszerűen felhasználhatók a hajápolásban. A márka a brit Királyi Botanikus Kerttel (Royal Botanic Gardens, KEW) együttműködve a botanikai tudomány legértékesebb felfedezéseit adja hozzá termékeihez. Több mint 90 százalékban természetes összetevőket tartalmazó samponokat és balzsamokat kínál, amelyek valódi, kézzelfogható hatást gyakorolnak a hajra. A márka felelőssége a természetes összetevők fenntartható beszerzésében is rejlik. A Herbal Essences termékei PETA Cruelty Free elismeréssel rendelkeznek, mivel termékeit nem tesztelik állatokon.

Az Aussie a könnyed szép hajról szól, az ausztrál “lassú idő” szellemében. A rendkívül hatékony és illatos maszkok, balzsamok és samponok összeállítása mellett a márka elkötelezett a fenntarthatóság terén. Ezt bizonyítja a természetes alapanyagok felelős beszerzése az ausztrál gazdálkodóktól, a PETA Cruelaty Free tanúsítvány vagy a márka részvétele az ausztráliai bozóttüzek hatásainak megszüntetésében.

Az innovatív utántöltő rendszer bevezetése 200 millió európai háztartás számára teszi lehetővé a műanyagfelhasználás csökkentését, és ennek eredményeként 300 millióval kevesebb szűz műanyag flakon5 kerül előállításra Európában, ami évente 10 000 tonna szűz műanyag megtakarítását eredményez.

 

SOCIAL MEDIA