Influencerekkel és Oszkárral, az uszkárral támad a JOY-napok szpotja

Kiemelt Márkák

Minden eddiginél több kuponnal és egy influenceres tévészpottal támad az idei JOY-napok. A reklámfilm főszereplője három fiatal sztár, Aryee Claudia Dedei „Tücsi”, Debreczeni Dóra és Kovács-Nyári Dia, valamint egy pillanatra vendégszereplőként feltűnik Oszkár, az uszkár is. A JOY-napok első forgatott tévészpotját Géczy Dávid rendezte, aki többek között a Zeneakadémia díjnyertes imázsfilmjeit rendezte. Az idei JOY-napokat május 13-16. között tartják.

Mindennapi élethelyzetek mutatunk be: elromlik a turmixgép, nincs egy ruha, amit felvehetnénk, gyerekholmikat keresgélve szörfölünk a neten – a JOY-napokon pedig mindenre van megoldás, vagy egy jó ajánlat. A minisztorikat Géczy Dávid igazi filmes, pörgős, brandazonos történetté alakította – mondta Szöllősi Vivien, a JOY magazint kiadó Marquard Media Magyarország brand managere. – A JOY-napok történetében mérföldkő, hogy immáron országszerte több mint 500 kupon közül válogathatnak a vásárlók és profi reklámszpot is népszerűsíti a programot. Három ismert és elismert influencert kértünk fel a szereplésre, akik hitelesen mozognak az adott szituációban.”

„Dinamikus snittekkel és a színek üdeségével kívántuk megteremteni a JOY hangulatot és röviden átadni egy teljes történetet. Filmes lencséket használtunk a tökéletes színek, üde képek eléréshez” – mondta Géczy Dávid rendező.

A szpot nagy felfedezettje Oszkár, a kíváncsi uszkár. Az eb abban a családi házban él, ahol a produkciót forgatták és a forgatókönyvben is szerepelt. Oszkár rengeteg simogatást kapott, valamint sok mosolyt fakasztott a munka során és mindig azt tette, amihez éppen kedve szottyant.

Oszkár még vidámabbá varázsolta a napunkat, bár egy forgatás önmagában is mindig izgalmas. Számomra az a legérdekesebb, hogy a sok ötletből, elképzelésből végül mi valósul meg a végeredményben. Nem izgultam a kamera előtt, számomra ez egy természetes közeg, a JOY-napokat pedig mindig is követtem, főiskolás éveim alatt úgy alakítottam a programomat, hogy ki tudjam használni a lehetőségeket” – mondta Aryee Claudia Dedei, vagyis Tücsi.

Kovács-Nyári Dia számára a JOY-napok szpotja jelentette a nagy visszatérést, hiszen legutóbb gyerekként szerepelt reklámfilmben. „Ötéves voltam és hihetetlenül élveztem a forgatást, játéknak fogtam fel és most is annak érzem a kamera előtti szereplést. A végeredményt a kisfiamnak is megmutatom” – nyilatkozta Dia.

Debreczeni Dóri edzőként és terepfutóként a turmixgépek nagy pusztítója: „Legalább három-négyet elfüstöltem már az évek során, így átéreztem a helyzetet. Nagyon sokat nevettünk a forgatás során, annak azért örülök, hogy végül nem robbant be a szerkezet.”

A szpot a kereskedelmi adókon és legjelentősebb kábeladókon, valamint online és közösségi médiás felületeken is feltűnik majd.

 

Alkotók listája

 

Produkció

Produkciós cég: Seaglass Film Kft.

Producer: Wiedermann János

Rendező: Géczy Dávid

Operatőr: Géczy Dávid

Segédoperatőr: Rosta Gábor

Fény: Kotányi Gábor

Gyártásvezető: Wiedermann János

Stylist: Schilling Kolos

Smink: Schlovicskó Katalin

Fodrász: Oláh Szeréna

 

Utómunka:

Vágó: Fekete Balázs

Colorist: Fekete Balázs

Zene: Kállay Saunders Band – JOY

Werk: Nemes Áron

 

Kreatív szupervizor: Kerényi Kristóf (MONO)

 

Megbízói oldal:

Brand manager: Szöllősi Vivien

Grafika, Head of Art: Csörgő Georgina

Animáció: Darvas Edit

Marketing vezető: Lakinger József

 

PR-ügynökség: Astoria COM Agency

 

Hosszú szpot:

 

15 sec:

 

Werkfilm:

SOCIAL MEDIA