A házból igazi otthon lesz a Wienerberger és a Republic Group új reklámfilmjében 

Kiemelt Márkák

A Wienerberger legújabb, a BME mérnökeivel közösen fejlesztett Porotherm X-therm téglájának piaci bevezetéséhez forgatott reklámfilmet a Republic Group. Legkorszerűbb technológiához illő, „A tégla útja” címre keresztelt koncepciót dolgozott ki a lead ügynökség, amiben megtudhatjuk, hogy hogyan válik végül az életünk részévé a Wienerberger által gyártott építőanyag.

Az ügynökség kiemelt figyelmet fordított arra, hogy a film a Porotherm új pozicionálásához is illeszkedjen. Ennek tükrében a cél az volt, hogy egy olyan márka képét lássuk viszont TVC-ben, amelyik élen jár a technológiai újításokban és termékfejlesztésekben, energiatakarékos megoldásaival pedig képes a házból otthont varázsolni. Ebből eredt az ötlet is, hogy reklámfilmben elevenedjen meg az út, amit a tégla bejár a mérnöki tervezéstől a gyártósoron át egészen, a védelmet nyújtó otthon megépüléséig.

Nagy Zsolt István, a Wienerberger marketingvezetője így nyilatkozott az együttműködésről:  „A tavaly év végi kreatív tender során elmondtam a pályázóknak, hogy amikor kreatív anyagokon dolgoznak, ne feledjék, hogy az én szememben ez iparművészet: az eredmény lehet egyfajta műalkotás, de mindenekelőtt legyen funkcionálisan megfelelő. A Republic Grouppal egymásra találtunk ezzel a szakmai hitvallással: minden képkockán érezhető a szakmai alázat és a szenvedély. Képileg és hangulatában nagyon eredeti alkotás született.”

A reklámfilmben a Porotherm X-therm, mint a téglakészítés legújabb innovációja jelenik meg, melynek segítségével életen át tartó biztonságba költözhetnek be a családok.

Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója a kampánnyal kapcsolatban elmondta: „Az egyik prezentáción részt vett egy felsővezető, aki kijavította az egyik mondatom. Azt mondta, hogy nagyon fontos tudnom, hogy a tégla nem egy hideg építőanyag. A tégla melegséget áraszt. Azt hiszem, akkor megértettem. Megértettem a felelősségünket az üzenetek megfogalmazásával kapcsolatban. Megértettem, hogy amikor építkezünk, nem lakásokban, hanem otthonokban gondolkodunk. Megértettem, hogy a tégla útja koncepciónál, bár a kályhától indulunk, a jövőbeni családok legszebb pillanatainak biztonságos hátterét nyújtó otthonok felé tartunk”

A vizuális világról Köntös János, a Republic senior art directora így mesélt: „Középpontba igazított tégla, tökéletesre koreografált kameramozgás, technológia és érzelmek dinamikus mozgóképbe komponálva. Főszerepben egy cinema robot, ami a valóságtól épp csak egy picit elemelt díszletek és az utómunka során megkomponált CGI elemek között ragadta meg azt a látványvilágot, ami az első prezentációtól kezdve a fejünkben volt. Egy vizuális szakembernek ilyen egy igazi jutalomjáték” 

 


 

 

Megbízó: Wienerberger Zrt.

Kereskedelemért és marketingért felelős igazgatósági tag: Potos János

Marketingvezető: Nagy Zsolt István

Brand manager: Bércesi Adrienn

 

Ügynökség: Republic Group Kft.

Kreatívigazgató: Márton Szabolcs

Head of art: Vértessy Flóra

Head of copy: Kováts Gergely

Senior art director: Köntös János

Copywriter: Doman Gergő

DTP: Bolla Zoltán

Client service director: Szilágyi Fiorella

Account director: Pintarics Viktória

Account manager: Todorov Teodóra

 

Produkciós cég: OneFilm Kft.

Producer: Faragó Attila

Rendező: Menzkie

Operatőr: Dévényi Zoltán

Produkciós manager: Víz András Péter

Utómunka: Lehel Olivér és Escape by Republic Group

SFX: Prinz Barna

Colorist: Stalter Anna

Zene: Fodor Máriusz

SOCIAL MEDIA