A Márkamonitor rádióműsor mai vendége Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője

Inspiráció Kiemelt

A kiskereskedelem nem egyszerűen egy szektor a sok közül. Ez fokozottan igaz a járvány időszakára: ha bemegyünk a boltba, legyen a polcon, pulton kenyér, tej, hús. El sem tudjuk képzelni az ellenkezőjét, és nem is szeretnénk kipróbálni.

 

Maczelka Márkkal tavaly június elején beszélgettünk legutóbb a piaci helyzetről. Akkor azt hittük, túl vagyunk egy nehéz időszakon, de időközben kiderült, hogy a tavaly tavaszi lezárás lényegében csak főpróba volt egy sokkal keményebb időszak előtt.

De a boltban mindig volt kenyér, tej, hús, és minden egyéb. Megbeszéljük, mi történt a kulisszák mögött, milyen intézkedéseket hoztak a dolgozók és a vásárlók érdekében, és egyúttal áttekintjük azt is, milyen vásárlási trendek jellemzik ma a hazai kiskereskedelmet. Vége van már a pánikvásárlásnak? Sláger még az élesztő? Egyúttal arra is fény derül, mire volt jó a Csernobilból hazahozott maszk.

A SPAR Magyarország 2020-ban minden nehézség ellenére 8,7 %-kal növelte az árbevételét, ami így elérte a 738,9 milliárd forintot. Milyen fejlesztéseket, beruházásokat hajtott végre a 14 ezer magyar embernek munkát adó vállalat?

Kitérünk a Márkamonitor fókuszában álló legfontosabb kérdésre, a fenntarthatóságra is. A SPAR  folytatja a „zöld megoldások” fejlesztését és az ahhoz kapcsolódó fogyasztói edukációt, megnézzük ennek a gyakorlati megvalósulásait, valamint a cég jótékonysági aktivitásait, a társadalmi ügyek támogatását. Szóba kerül a nemrég elkészült filmjük is, amit a Máltai Szeretetszolgálatról forgattak Jelenlét címmel.

 

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adásokat itt találod meg podcast formájában.

 

Szakács László főszerkesztő

 

SOCIAL MEDIA