Kommunikációval a koronavírus ellen – a Worldcom PR Group ingyenes kreatív eszközökkel segíti az oltási kedv erősödését

Inspiráció Kiemelt

A világ vezető, független PR ügynökségekből álló partneri hálózata, a Worldcom Public Relations Group ingyenesen elérhető kreatív anyagokat készített a COVID-19 leküzdése érdekében. A belső kommunikációban kiválóan használható képeket, videót a hálózat magyar ügynökségétől, a Próbakőtől is elkérhetik a cégek, szervezetek.  

 

Világszerte és hazánkban is számos tévhit kering az oltással kapcsolatban, holott a vírus elleni küzdelem leghatásosabb eszköze a vakcina. Az oltási kedv javuló tendenciát mutat ugyan hazánkban, de még közel sem 100%-os. A KSH legfrissebb* adatai szerint a magyarok közel 58%-a kapta már meg az első oltást vagy tervezi annak beadatását. A talán táborba már csak a felmérésben résztvevők 15,5%-a tartozik szemben a megelőző hét 19%-ával, és az oltást megtagadók tábora is némiképp csökkent (megközelítőleg minden 5. ember nem tervezi beoltatni magát).

„Ha az emberek minél több forrásból hallanak az oltás szükségességéről, akkor nagy eséllyel a vacillálók is feliratkoznak rá, sőt az attól eddig elzárkózók is elgondolkoznak rajta. A céges belső kommunikáció egy olyan csatorna, ahol a munkavállalókon keresztül egész családokhoz elérhetünk az üzenetünkkel, így a kormányzat, egészségügy mellett a vállalatok is részt vehetnek a vírus elleni küzdelemben” – mondta R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója, a Worldcom PR Group EMEA igazgatósági tagja.

A Worldcom német ügynöksége, a komm.passion figyelemfelkeltő képeket és videót készített annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy minden vakcina számít, és hogy a vírust csak közösen küzdhetjük le. Az egy mindenkiért kampány kreatív eszközeit a hálózat ingyenesen elérhetővé tette, azokat bárki használhatja belső csatornáin.

 

Hétköznapi élethelyzetek, amiket már egy éve nem éltünk át 

Az ingyenesen használható képeken és a videón olyan egykor teljesen természetes élethelyzetek tűnnek fel, amik átélésében már rég volt részünk. Ilyen egy nagypapájához hozzábújó kislány, felszabadult nevetés a vidámparkban, nagy családi vacsora, tombolás egy koncerten, de még egy közös, asztal körüli céges ötletelés vagy egy ebéd a kollegákkal is.

„Szeretnénk, hogy kampányunk elérjen azokhoz, akik még kételkednek a vakcina létjogosultságában. Arra bíztatunk mindenkit, hogy használja figyelemfelkeltő képeinket, videónkat” – tette hozzá R. Nagy András, akivel az info@probako.hu címen lehet felvenni a kapcsolatot.

SOCIAL MEDIA