Pumped Gabó és a TikTok is szerepet kap a Veet Men termékbevezető kampányában

Kiemelt Márkák

A POME által készített influenszer kampány támogatja a Veet Men almárka ismertségének növelését és szeretné edukálni a fogyasztókat a szőrtelenítő krémek használatával kapcsolatban. A kampányban kiemelt szerepet kap a magabiztos, férfias énkép, a termék használatának felvállalása, illetve a pozitív hangulat és humor.

 

A férfi szépségápolás, illetve azon belül a szőrtelenítés is folyamatosan növekvő kategóriát képez. Több módszer is gyors és hatékony megoldást kínál, de a szőrtelenítő krémeket tekintve a hazai piacon a férfi termékek eddig nem igazán voltak jelen. A meglévő igényre reagálva vezetjük be a Veet Men termékeinket és jelentős növekedésre számítunk. A kampánnyal az aktívan sportoló, fitneszőrült, testtudatos, fizikai megjelenésükre büszke 20-40 év közötti férfiakat célozzuk, akik nem akarják, hogy a testszőr eltakarja a kidolgozott, izmos testüket. A kampány április elején indult és július végéig tart” – mondta Czeller Tamás, a Veet brand részéről.

A kampányban színes „influenszer pool”-ra törekedtünk és a sportos influenszerek között lesz testépítő, személyi edző és MMA-s versenyző is. Kiválasztásuknál fontos volt, hogy pozitív kisugárzással, magabiztos fellépéssel mutassák be a termék használatát. Izgalmas kihívás számukra, hogy miközben a kreatív ötletek terén szabad kezet kapnak, a tartalmakban bizonyítaniuk kell, hogy milyen sima lett a szőrtelenített testfelület, hiszen a Veet Men a legrövidebb szőrszálakat is eltávolítja. A humor erejében is bízunk, hiszen a kampány egyik kiemelt célja a magas engagement rate” – mondta Schmidt Attila, a POME sales vezetője.

A kampány Youtube, Instagram, Facebook és TikTok platformokon fut.

      

Stáblista:

Frikton Ildikó – Senior Brand és Trade Marketing Manager / Reckitt

Czeller Tamás – Junior Brand Manager / Reckitt

Schmidt Attila – Sales Director / POME

Bóna Samu – Influencer Marketing Manager / POME

 

SOCIAL MEDIA