Áprilisban visszatér az ELLE

Kiemelt Márkák

Áprilisban visszatér a magyar piacra a világ legnagyobb példányszámában eladott divatlapja, az Elle. A főszerkesztő továbbra is Liptai Lívia, aki az eddig megszokott minőség mellett erősebb digitális megjelenést és a magazin értékeit még határozottabban képviselő tartalmat ígér. A nyomtatott magazin év végéig 7 alkalommal jelenik meg, 2020-hoz képest magasabb példányszámban. 

 

Liptai Lívia

Az Elle magazin 2020 decemberében búcsúzott el a magyar olvasóktól, a lap kiadásának jogait ezután Milkovics Pál vette meg a francia Lagardère Group jogtulajdonostól. A nyomtatott magazin idén 7 alkalommal, augusztustól minden hónapban megjelenik, míg az elle.hu áprilistól vadonatúj formában, még több tartalmat nyújt az olvasóinak.

„Nagy örömmel tölt el, hogy egy olyan márkának, mint az Elle, mely a szabadságot, a merészséget, a nyitottságot és a pozitivitást ünnepli, mégis helye van a magyar médiapiacon. Mindez azt mutatja: megéri olyan tartalmat előállítani, amely feszegeti a klasszikus női magazin határait, legyen szó transznemű címlapról, a romák felzárkózásáról szóló anyagokról vagy az egyenlő bérezésért küzdő kampányról. Arra a szabad szellemiségre és tabumentes nyitottságra, amely a francia anyalap sajátja, ma egyre inkább szükség van. A szerkesztőség tagjaival azon fogunk dolgozni, hogy a lap korábbi értékrendjét még határozottabban és hatékonyabban terjesszük” – mondta el Liptai Lívia főszerkesztő.

Milkovics Pál

A szerkesztőség összetételében két fontos pozícióban történt változás: a főszerkesztő-helyettesi feladatokat a Minőségi Újságírásért-díjas Lencsés Csaba látja el. A visszatérő Elle magazin új művészeti vezetője pedig Yann Baillieul lett, aki tizenöt éve dolgozik a területen, és ezalatt az idő alatt több kreatív szakmai elismerésben is részesült.

„A márkában rejlő nemzetközi érték és a fejlődési potenciál egy világjárvány közepén is jó befektetés a magyar piacon. Az Elle a világra nyitott, az aktuális trendeket követő nőkhöz szól, akiknek a divat, szépség, egészség mellett ugyanannyira fontosak a kulturális és társadalmi kérdések is. Egyedi szellemiséget és egyedi célcsoportot is képvisel, akikben komoly vásárlóerőt látok. Ezért a megújult magazin a csapattól eddig is megszokott profizmussal szolgálja ki az olvasók igényeit, de sokkal szélesebb spektrumban, kihasználva a nemzetközi márkában rejlő digitális lehetőségeket.” – mondta el Milkovics Pál tulajdonos.

SOCIAL MEDIA