Két új reklámfilmet forgatott a Republic Group a Douwe Egberts Omnia márkának

Kiemelt Márkák

A Jacobs Douwe Egberts HU cégcsoport a Republic Groupot kérte fel a Douwe Egberts Omnia TVC, non-spot és online filmjeinek forgatására. A reklámokkal február 22-től találkozhatnak a kávé szerelmesei, TV-ben és online platformokon.

 

Az ügynökség egy image filmet forgatott a Douwe Egberts Omnia számára, mely fókuszában egy klasszikus, már jól ismert termékük, a szemes kávé, illetve egy újdonságuk, a kapszulás kávé volt. Az új termék tavaly november óta érhető el a boltok polcain, természetesen a megszokott minőségben, ellenállhatatlan aromával. A kapszula különlegessége, hogy Nespresso®* kávégépekkel is kompatibilis és négy különböző ízvilágban érhető el.

Timkó-Lautner Zsófia, a Jacobs Douwe Egberts Senior Brand Managere elmondta: „A kapszulás kávék egyre népszerűbbek a magyar fogyasztók körében, hiszen kényelmesen és gyorsan elkészíthetőek, azonban ezzel egyidőben nem kell kompromisszumot kötni a minőségben és az intenzív kávéélményben. Arra gondoltunk, hogy a korábban bevezetett márkáink mellett tovább bővítjük az alumínium kapszulás portfóliónkat. Erre egy külön dedikált kommunikációt is készítettünk, amely során megosztjuk a fogyasztókkal, hogy a jól ismert Omnia márka már kompatibilis kapszulába zárva is elérhető.”

Az image film egy család költözését mutatja be, a sürgés forgás közepette még idegennek érződik az új környezet, de végül a frissen főzött kávé illata és íze otthonossá varázsolja a lakást. A vírus helyzet következtében a külvilághoz és az otthonunkhoz való viszonyunk teljesen megváltozott, az otthon lett az első számú bázisa mindenkinek. Itt töltjük életünk minden percét, a munkahelyet felváltotta a home office, az edzőtermi sportokat pedig már a lakásban, saját jóga matracon végezzük. Ezért az ügynökség kiemelt figyelmet szentelt a forgatások során arra, hogy a filmek képi világa a magyar háztartásokhoz igazodjon, ezzel is közelebb hozva a nézőkhöz az otthon ismerős érzését.  A kreatív koncepció hosszú távon képes támogatni a márka hazai mondanivalóját, illetve a jövőbeli lehetséges portfólióinnovációkhoz is igazodik.

Ebben a kommunikációfejlesztésben a legnagyobb fejtörést az a kettősség okozta, hogy volt egy erős viszonyítási alap, viszont fontos volt, hogy ne egy az egyben egy sima adaptáció legyen a végeredmény. Így kerültek bele a filmbe új jelenetek, vagy éppen az elején ikonikusnak hitt jeleneteket vettünk ki, új VO-t is fejlesztettünk lokálisan, de még az is nehezítette a feladatunkat, hogy a saját zenénkkel együtt is működnie kellett a filmnek” tette hozzá Henyecz Dóra, a Jacobs Douwe Egberts Kategória menedzsere.

A TVC-khez több packshot verziót készített az ügynökség, a vállalat széles kínálatát bemutatva (kapszulás, szemes és őrölt pörkölt kávék). A filmeket online tartalmak fogják támogatni, többek között dinamikus és statikus bannerek formájában. A kapszulás kávékhoz készült non-spot és online videó is, amelyekkel a nézők a későbbiekben sponsor spot és youtube pre-rollokban találkozhatnak.


Reklámügynökség: Republic Group Kft
Kreatívigazgató: Márton Szabolcs
Art director: Vértessy Flóra
Szövegíró: Kováts Gergely
Account: Boér Anna, Bujtor Gréta, Oláh Bettina

Megbízó: Jacobs Douwe Egberts HU Zrt.
CEE klaszter marketing igazgató: Afaf Sameliak
Senior Brand Manager: Timkó-Lautner Zsófia

Kategória menedzser: Henyecz Dóra

 

Produkció:

Produkciós cég: One Film Kft.
Producer: Faragó Attila
Rendező: Nyitrai Márton
Operatőr: Marosi Gábor
Gyártásvezető: Víz András

 

Utómunka:

Vágó: Lehel Olivér
Colorist: Gaál László
VFX: Lehel Olivér
Zene: Margaret Island

 

*Harmadik fél védjegyei nem kapcsolódnak a JACOBS DOUWE EGBERTS-hez.

A kompatibilis készülékek részletes listájához látogasson el a www.omnia.hu weboldalra.

SOCIAL MEDIA