Február második hetében, főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban ismét nyert az RTL Klub

Márkák

Február második hetében is, főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban az RTL Klubot választotta a nézők többsége. A heti toplista 10 legnézettebb műsora mind az RTL Klubon futott, hétből hat napot pedig nyert a csatorna!. Hétköznap esténként a Keresztanyu a főnök, hétvégente pedig A Tanár 3 “oktat”.

 

Csoportszinten az RTL Magyarország visszavette a vezetést, főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban (RTL Magyarország 24,3 SHR%, TV2 Csoport 23,8 SHR%).

Hétköznap esténként, tájékozódás céljából az RTL Klub Híradóját választja a nézők többsége (17,3 SHR%), amit a népszerű infotainment magazin, A Fókusz követ (14,8 SHR). A hétköznap esti szórakozást a saját gyártású, sztárparádéval menetelő, A Keresztanyu szavatolja. A sorozat kiemelkedő, átlag 17,1 SHR%-al csempészte be magát a nézők szívébe, minden egyes estén nyerve saját sávját.

A hétvégéken, szombatonként, a saját gyártású A Tanár 3 tarol. A szintén neves sztárokat felvonultató, mindennapi problémákat feldolgozó sorozat átlag 13,4 SHR%-al (a 18-49 évesek körében) hozza a saját sávját. A vasárnapi blockbuster filmek (most vasárnap például az Aquaman, egy héttel előtte a Karib-tenger Kalózai 5.- Salazar bosszúja) pedig szintén nézettebbek voltak a versenytárs hasonló műsoraival szemben (RTL Klub vasárnap esténként, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban átlag 12,7 SHR%, TV2 ugyanekkor átlag 8,8 SHR%).

A szombat esték másik kedvenc programja az RTLII csatornán futó ValóVilág10 powered by Big Brother, amely a 18-49 éves korosztályban 6,1 SHR%-os eredményt mutat, ám a 18-29 éves fiatalok körében már 11,1 SHR%-ot hozott ugyanez az adás.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49 live+aslive+vendég, 6. hét 2021. 02. 15-én lekért adatok

SOCIAL MEDIA