Sikeres vállalkozás a Covid-19 idején? – a Milliárdos álruhában második évadából kiderül, hogyan!

Kiemelt Piac

Az első évadban megismert Glenn Stearns önerőből lett milliárdos vállalta, hogy bebizonyítja: az amerikai álom valóban létezik! Feladva tehetős életét hétköznapi embernek álcázta magát, hogy utánajárjon, egy 100 dollárossal a zsebében, kilencven nap leforgása alatt létre tud-e hozni egy millió dollárt érő vállalkozást. Glenn ötletétől vezérelve három újabb milliárdos vállalta a kihívást – január 31-én, vasárnap 20 órától a Discovery Channel műsorán kiderül, melyikük járt sikerrel!

 

Az új epizódokban álnév mögé bújó milliárdosok egyike lesz Grant Cardone motivációs szónok és ingatlan befektető, aki számára a siker receptje három összetevőből áll: pénz, kapcsolatok és tettvágy. Szerencsét próbál majd Monique Idlett-Mosley üzletasszony is, akinek specialitása, hogy startup vállalatokat tesz multimilliárdos üzletekké – volt férjével, Timbalanddel közösen hozták létre a Mosley Music Group lemez-kiadó vállalatot, amely olyan sikeres előadókat menedzsel, mint a One Republic és Nelly Furtado. Végül, de nem utolsó sorban pedig Elaine Culotti ingatlanmogul vállalja a kihívást, aki luxus otthonok, kaszinók és kórházak felépítését is menedzselte már.

A három sikeres vállalkozó versenybe száll egymással, de vajon melyikük lesz képes megismételni Glenn bravúrját és kilencven nap alatt 100 dollárból milliós vállalkozást létrehozni egy ismeretlen városban, nehezítő körülményként a világjárvány közepén? A kihívás végén ők is fel fogják fedni valós kilétüket csapataiknak, ám addig is saját tapasztalataikra támaszkodva kell, hogy boldoguljanak a Covid-19 által sújtotta amerikai piacon.

A sorozat iránt érdeklődők bátran bekapcsolódhatnak az online beszélgetésekbe is az #UndercoverBillionaire hashtaggel Facebookon, Instagramon vagy Twitteren.

A Milliárdos álruhában című sorozatot a This is just a Test készítette a Discovery Channel megbízásából – köztük Aengus James, Colin King Miller, Tim Warren, és Cynthia Childs vezető producerek, valamint Melinda Cea társproducer közreműködésével. A Discovery Channel esetében Joseph Boyle és Carter Figueroa voltak a vezető producerek, Jessica Mollo pedig a társproducer.

SOCIAL MEDIA