Év elejétől már a Player Media csoport és a Csakfoci.hu is az Atmediánál

Kiemelt Piac

Prémium férfi magazinokkal, illetve sportoldallal bővült 2021. január elsejétől az Atmedia online portfóliója. A megállapodás alapján a Player csoport felületeinek – Player.hu, Roadster.hu, Raketa.hu, Csakfoci.hu – hirdetéseit a multimédiás kereskedőház értékesíti. Az Atmedia digitális üzletága négy éve indult és dinamikusan növekszik, 2020 végére már az 5. legnagyobb egyedi eléréssel rendelkező portfólióval rendelkezett.

 

A multimédiás kereskedőház, az Atmedia 2021. január elsejétől a Player csoport meghatározó férfi tematikájú portáljainak hirdetésértékesítésével bővítette digitális portfólióját. Az Atmedia 4 éve indította el az online üzletágát és mostanra a digitális reklámpiacon már az 5. legnagyobb egyedi olvasói elérésű portfólióval rendelkezik.

Az Atmedia online portfóliójának egyedi felhasználói elérése 2020-ban egy év alatt 3 százalékkal nőtt, így az online sales house-ok piacán az év eleji 7. helyről év végére az 5. helyre ugrott előre. A növekedés elsősorban a vállalat dinamikus portfólióbővítésének köszönhető (A 2020-as év új érkezői: IGN.hu, hu.Motorsport.com, hu.Motor1.com Indirekt.hu, Rádió1.hu, Gamestar.hu, Computerworld.hu, PcWorld.hu, Puliwood.hu, Blogstar.hu, Berek.hu, Uzletem.hu.), de az eredményt segítette a világjárvány hatására megnőtt online tartalomfogyasztás is.

A Player csoport a minőségi férfi tematikájú weboldalainak hirdetésértékesítésére az Atmédiát választotta, így január 1-étől a Player.hu, Roadster.hu, Raketa.hu és Csakfoci.hu magazinok reklámfelületeit a hirdetők a kereskedőháznál érhetik el.

A Player Media kiadó 2011-ben indult és férfiaknak szóló tematikus lifestyle kiadványokra specializálódott. A Player.hu internetes férfimagazin 2012 elejétől nyújt komplex tartalmat a fiatal, biztos anyagi háttérrel rendelkező férfi olvasóinak, akik teljesítményorientáltak és nyitottak az újdonságokra. A magazin tematikájában az életmód, a pénzügyi sikerek mellett a szabadidő és kikapcsolódás témakörei közül választhatnak az olvasók.

Nagy Gergely, Player Media ügyvezetője elmondta: „Kiadónk számára a megfelelő sales house partner kiválasztása kulcsfontosságú kérdés. Figyeltünk arra, hogy márkáink olyan tartalmi és üzleti környezetbe kerülhessenek, ahol partnerünk portfóliójának értékes és megkerülhetetlen részeivé válhatnak, és kiemelt figyelem övezi őket. Emellett az Atmedia kiválasztásakor az is fontos szempont volt, hogy egy szakmailag felkészült erős csapattal közösen tudjuk a jövőt építeni.”

Donkó Péter, Player Media értékesítési vezetője kiemelte: „Az elmúlt 8 évben a Player Media magazinjai izgalmas és minőségi szereplőivé váltak a hazai online piacnak, de folytatjuk márkáink építését és üzleti megoldásaink fejlesztéseit. Ehhez olyan stratégiai együttműködő partnerekre van szükségünk, akik színvonalasan és előre mutatóan képviselik magazinjainkat az ügynökségi területeken is, ezért esett a választásunk az Atmediára. Portfóliónkkal elsősorban férfi olvasókat célzunk meg, ezért fontos volt olyan partnert választanunk, akik építeni tudnak erre az értékünkre.

A Csakfoci.hu Magyarország vezető online futball magazinja, amely 2007 óta van jelen az online médiában. A piacvezető fociportálon naponta közel 50 friss hírrel, exkluzív információkkal, videókkal és élő közvetítésekkel találkozhatnak az olvasók. A Csakfoci.hu tartalmait havonta több mint 380 ezer egyedi látogató kíséri figyelemmel és 5,6 millió oldalt tölt le (forrás: Gemius Ipsos Traffic). Az oldal látogatóinak 71 százaléka 18-49 év közötti, 68 százalékuk férfi.

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője elmondta: „Különösen izgalmas vállalatunk számára ez az együttműködés, mert egy olyan kiadóval kezdődött el a közös munka, aki a férfias tartalomszolgáltatás specialistája, és minőségi, változatos tartalmi környezetet biztosít a hirdetők számára. Meggyőződésünk, hogy a Player Media magazinjaival izgalmas és egyedi megoldásokat is kínálhatunk a hirdetőknek, ezért külön örömmel fogadtuk az együttműködésünk elindítását.”

SOCIAL MEDIA