A Keresztanyu ismét a nézettségi toplista élén

Kiemelt Márkák

Az év második hetében is az RTL Klub Keresztanyu című filmsorozata volt a hét legnézettebb műsora a fő kereskedelmi célcsoportban főműsoridőben.

 

A 18-49 éves korcsoportban ezen a héten is a legnézettebb műsor a Keresztanyu, amelynek a keddi epizódja vitte a hetet (17,4% SHR), a TOP10 legnézettebb műsorból pedig további hét (négy Keresztanyu-epizód, két Híradó, illetve a Fókusz egyik adása) volt látható az RTL Klubon.

Szombaton A Tanár 3. évadának második epizódja 11,1 százalékos közönségaránnyal nyerte a sávját a 18-49 éves korcsoportban.

25%-os közönségarányával csoportszinten, főműsoridőben az RTL Magyarország nyolc csatornája nyerte a hetet a fő kereskedelmi célcsoportban a versenytárs 14 csatornás portfóliójával szemben.

Kiválóan teljesített az RTLII is: a csatorna heti átlagban 2,8%-os SHR-rel zárta a hetet. Kiemelkedő volt a ValóVilág10 Powered by Big Brother szombati Párbaj adása a maga 6,1%-os közönségarányával a fő célcsoportban, ami a teljes lakosságban 209 ezer nézőt, valamint az RTL24 applikáción keresztül leadott közel 160.000 szavazatot jelent. A VV10pbBB ötödik Párbaj adása 2021-ben  már a második, 200 ezer feletti nézőt megszólító adás volt – összehasonlításként: az elmúlt évben csak a NőComment szilveszteri adása tudott hasonló nézőszámot produkálni.

 

Forrás:

Nielsen Közönségmérés, 18.49,4+; Live+aslive+vendég; Főműsoridő: 19:00-22:59, időszak: 2021.01.11-2021.01.17.

SOCIAL MEDIA