Tévés adatelemző társaságban szerzett többségi részesedést az LG

Kiemelt Márkák

Az LG Electronics (LG) jelentős összeget fektet a televíziós adatelemzés egyik legfontosabb szereplőjének számító, Alphonso nevű vállalatba, hogy a tévéipar két vezető szereplőjének technológiai és innovációs tudásának egyesítésével erősítse az LG okostévé-kínálatát. Ezzel a megközelítőleg 80 millió dolláros invesztícióval az LG az Alphonso legnagyobb részvényesévé válik, 50 százalék feletti irányító részesedéssel.

 

Az LG a digitális átalakítási stratégiájának egyik legjelentősebb része a vásárlói trendek és gondolkodás megértése annak érdekében, hogy jobb és személyre szabottabb szolgáltatásokat nyújthasson. Az LG a szórakoztató elektronikai termékeinek széles választékán tervezi használni az Alphonso szoftverét és szolgáltatásait, köztük a vállalat adatelemző, médiatervező és videós AI képességeit. Az Alphonso kombinált szolgáltatásai bővítik a fogyasztók számára rendelkezésre álló funkciókat, beleértve a tartalomajánló rendszert és az LG Channels-t, vagyis az LG saját streamingszolgáltatását. Ezzel az LG televíziók és az okos tévék piaca számára egy erős, a dél-koreai vállalat által tulajdonolt és üzemeltetett, eszközökön átívelő hirdetési platform jön létre, amely integrált elemzőszoftvert is tartalmaz.

Az LG részesedésvásárlása az Alphonso első befektetési projektje 2017 óta, amikor a Manifest Investment Partners 5,6 millió dollárral szállt be a vállalatba. A Szilícium-völgyi székhelyű Alphonso továbbra is függetlenül működik majd a jelenlegi márkanévvel és vezetéssel.

Befektetésünk az Alphonso-ba a mesterséges intelligenciára, a big datára és a felhőtechnológiára fókuszáló digitális átalakulási stratégiánk kulcsfontosságú része, amely alapjaiban változtathatja meg azt, ahogyan a fogyasztók az eszközeikkel kommunikálnak — mondta Park Hyoung-sei, az LG szórakoztató elektronikai részlegének vezetője. – Az Alphonso televíziós adatelemzési lehetőségeivel az LG képes lesz hatékonyabban kielégíteni a fogyasztók igényeit azzal, hogy sokkal személyre szabottabb és egyedibb tartalmakat nyújt számukra.”

Az LG és az Alphonso hasonló jövőképpel rendelkezik a tévés ökoszisztéma továbbfejlesztésében: innovatív szoftverekkel és szolgáltatásokkal egyrészt modern, új felhasználói élményt, másrészt rugalmas, jövedelmező, tervezhető és mérhető reklámozást biztosítsunk a márkáknak, ügynökségeknek és televíziós műsorszolgáltatóknak”— mondta Ashish Chordia, az Alphonso alapítója és vezérigazgatója. – Az LG Electronicshoz való csatlakozás megadja vállalatunk számára az egyik vezető globális szórakoztató elektronikai gyártó támogatását, valamint hozzáférést biztosít az összekapcsolt tévék hálózatához világszerte. Maximalizálhatjuk a tévés piacra gyakorolt kölcsönös hatásunkat közös termékek fejlesztésével és ez páratlan értéket képvisel az ökoszisztémán belül.”

SOCIAL MEDIA