Egymillióan nézték az Álarcos énekest

Piac

Ezen a héten is az Álarcos énekes a hét legnézettebb műsora 18-49-ben és 4+-ban is – adta hírül acsatorna közleménye. Az RTL Klub volt a legnézettebb csatorna, és csoportszinten is az RTL Magyarország bizonyult jobbnak a fő kereskedelmi célcsoportban.

 

A 48. héten a fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben és teljes napban az RTL Klub volt a legnézettebb csatorna olyannyira, hogy a nézettségi toplista első 10 helyén kizárólag az RTL Magyarország produkciói találhatóak.

A vasárnap este ezúttal is az Álarcos énekesről szólt: a látványos showműsor 22 %-os közönségaránnyal, toronymagasan nyerte az estét és a hét legnézettebb műsorszáma lett a 18-49-es évesek, valamint a teljes lakosság körében is. A műsor emellett az őszi idény eddigi legnézettebb műsora is a fő kereskedelmi célcsoportban. Ennek az eredménynek is köszönhető, hogy csoportszinten is az RTL Magyarország nyerte a hetet a 18-49 évesek körében, főműsoridőben és teljes napban is.

A Drága örökösök is minden adásnapján nyerte a sávját és átlagosan 16,5 százalékos közönségaránnyal futott a fő kereskedelmi célcsoportban A Konyhafőnök VIP is pengén teljesített: mind az öt nap verte a legfőbb riválisát és átlagosan 16,5%-ot ért el a 18-49 évesek körében. A Híradó átlagosan 17,1%-os SHR-t ért el a legfontosabb kereskedelmi célcsoportban.

A Való Világ10 powered by Big Brother a 48. héten átlagosan 6,3%-os közönségarányt ért el a 18-49 éves korcsoportban, míg a teljes lakosságból átlagosan 147 ezren követték a villa lakóinak életét. A második hét végén így már kijelenthető, hogy a valóságshow 10. évada erősebben kezdett, mint a két évvel korábbi 9. szezon. De nemcsak a műsor maga, hanem kísérőműsora is nagyon jól teljesít: a BeleValóVilág szombat esti adása az RTL II idei legnézettebb programja lett a 18-49 éves korosztály körében, 8,9%-os SHR-rel. A valóságshow emellett közel 840 ezer videóindítást generált az RTL Most-on, naponta átlagosan közel 113 ezren indították online a műsort.

 

SOCIAL MEDIA