Benzinkutakon veszünk leggyakrabban szendvicset

Kiemelt Márkák

Friss és prémium alapanyagokra épül az OMV új Gourmet Selection kollekciója, amely november elején újult meg, két-két új szendviccsel és salátával. A legújabb menüsort Palágyi Eszter, a Matild Palace Hotel Executive Chefje kifejezetten Dobó Ági műsorvezető és vlogger ízlésvilága szerint állította össze.

A Vadas marha szendvicsnél szezámmaggal megszórt sárgarépás háromszögbe kerül az ínyenc marhahús pastrami, amit reszelt répa, vadas szósz, madársaláta és csemegeuborka egészít ki. A vegetáriánus ételek rajongóinak pedig tökéletes választás a Vega csicseri fasírt szendvics teljes kiőrlésű ciabattával, csicseriborsó fasírttal, házi snidlinges burgonyasalátával, milánói szósszal és ruccola salátával. A két gourmet szendvics mellett új salátákkal is bővült a kínálat: a sült bacont, fűszeres pulykacombot és petrezselymes gombás tölteléket is tartalmazó „Töltött” pulyka salátával, valamint a Lecsós paradicsomsalátával.

A legújabb Gourmet Selection szendvicsekért és salátákért már az otthonunkat sem kell elhagynunk, ugyanis a Netpincér novembertől országszerte 90 OMV töltőállomásról házhoz szállítja a kínálatot. A friss Gourmet Selection és a VIVA sajátmárkás termékek mellett a Spar Express portfóliójából is válogathatunk.

Novemberben készítettünk egy országos kutatást közel ezer fővel, amelyből kiderült, hogy a fogyasztók igénylik a prémium és friss alapanyagokból készült, változatos szendvicseket – sőt, ez az egyik legfontosabb tényező a kiválasztásakor. Az OMV szezonálisan megújuló Gourmet Selection kínálata is erre reflektál – ráadásul a vegetáriánus és gluténmentesen étkezők is megtalálhatják a nekik megfelelő opciókat. Az ételek minden esetben a HACCP rendszer szigorú előírásai szerint készülnek, az alapanyagok beszerzésétől kezdve egészen a tálalásig. Ennek köszönhetően biztonságos, kiváló minőségű termékeket kínálunk, amelyeket már akár anélkül is megkóstolhatnak a fogyasztók, hogy kimozdulnának az otthonukból” – hangsúlyozta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.

A kutatásból[1] továbbá az is kiderült, hogy a szendvicsek igen fontos részei az emberek étrendjének: az eredmények alapján a válaszadók 83 százaléka hetente minimum kétszer fogyaszt szendvicset, de a kitöltők fele akár naponta is eszik ilyen ételeket. Leggyakrabban reggeliként választják (68%), de a megkérdezettek harmada tízóraiként és vacsoraként is szívesen fogyasztja. Amennyiben nem otthon rakják össze maguknak, akkor jellemzően benzinkutakon szerzik be (30%). Vásárlás alkalmával a fogyasztók számára az ár (58%) és a prémium, minőségi alapanyagok a legfontosabbak (50%).

A legújabb Gourmet Selection szendvicsek és saláták országszerte 69 töltőállomáson érhetőek el.

[1] Az OMV Hungária kutatásában közel ezer hazai felnőtt internetezőt vontak be.

SOCIAL MEDIA