Nehéz sorsú családokkal együtt készít ajándékokat Pindroch Csaba és Mautner Zsófi

Inspiráció Kiemelt

A Magyar Posta Zrt. és az Ökumenikus Segélyszervezet közösen hívják fel a figyelmet karácsony előtt az adományozás és összefogás fontosságára. Az akcióban Pindroch Csaba és Mautner Zsófia együtt készítettek adventi ajándékokat a segélyszervezet által támogatott családokkal, egy későbbi fázisban pedig fontos szerephez jutnak a Posta csomagautomatái is. A PR-fókuszú koncepció megvalósítására a vállalat a Lounge Group cégcsoportot kérte fel.  

 

A Magyar Posta és az Ökumenikus Segélyszervezet együttműködése több éves múltra tekint vissza. 2012-ben karácsonyi képeslapok feladásával lehetett támogatni az segélyszervezetet, később tovább bővült a partnerség: 2014-ben több mint ezer postán adománygyűjtő perselyt helyeztek, az ezekben elhelyezett összeget minden évben megkapja a szervezet, emellett az Iskolakezdés együtt! elnevezésű segélyakcióban is közreműködik a vállalat, segít, hogy eljussanak iskolaszercsomagok a rászoruló gyerekekhez. Idén egy új támogatással bővült a szakmai kapcsolat. A Magyar Posta novemberben induló adventi, adományozásra és összefogásra ösztönző kampánya még inkább a hátrányos helyzetű családok megsegítésére és az Ökumenikus Segélyszervezet munkájának támogatására fókuszál, nem is akárhogyan: a hátrányos helyzetű családoké a főszerep, velük együtt készült számos ajándék, például édes mézeskalács, karácsonyfadísz és adventi képeslap. A ráadás meglepetés kicsik és nagyok számára Pindroch Csaba Jászai Mari-díjas magyar színművész, illetve Mautner Zsófi gasztroblogger érkezése volt. Az eseményről készült videóból – a kedves, meghitt pillanatok mellett – többek között az is kiderül, hogy az anyukák és a gyerekek számára mit jelent az adventi időszak és ők hogyan ünnepelnek.

„Az adventben az egész évben zajló programjaink mellett megsokasodnak a szeretet.éhség.  adománygyűjtéshez, illetve az ahhoz kapcsolódó ünnepi segélyakciókhoz köthető feldatok is. Ebben a sűrű időszakban is sok segítőnk van, köztük a Magyar Posta, mint stratégiai partnerünk. Számos alkalommal kaptunk már tőlük segítséget, legyen szó segélycsomagok eljuttatásáról rászorulóknak vagy üzeneteink országos szintű célbajuttatásáról” – mondta Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója az együttműködés kapcsán.

A közös akcióban a segélyszervezet jól ismert adományvonalának számával egyező, azaz 1353 darab ajándéktárgy készül majd. Hogy ezeknek a meglepetéseknek pontosan mi lesz a sorsa, az hamarosan kiderül. Egyelőre annyit lehet elárulni, hogy fontos szerephez jutnak a Magyar Posta MPL csomagautomatái, amelyeket a kampány részeként az ország 4 különböző pontján a vállalat az adventi kalendáriumok mintájára öltöztet fel.

„Cégfilozófiánk két alapgondolata az összetartás és csapatmunka, ezért is vagyunk annyira büszkék, amikor az Ökumenikus Segélyszervezettel közösen foghatunk bele valami újba” – mondta Török Szabolcs, a Magyar Posta Zrt. marketingkommunikációs igazgatója. „Az adventi időszakban még inkább előtérbe kerül az adományozás fontossága, hiszen a nehéz sorsú családok számára a karácsonyi időszak az anyagiakon túl sokszor lelki nehézségeket is hordoz magában. Az idei közös kampányukban azt a célt tűztük ki, hogy felhívjuk a figyelmet az egymásra odafigyelés és segítségnyújtás fontosságára, amelyekre különösen nagy szükség van a mostani nehéz időkben. Mindezt egy kreatív koncepcióval megtámogatva, nagy adventi kalendáriummá alakított MPL csomagautomatákon keresztül is.”

A teljes PR-fókuszú kampányt közösségi média megjelenéssekkel, valamint Pindroch Csaba és Mautner Zsófi által közzétett influenszer megjelenésekkel támogatjuk -, valamint print és online médiatámogatás is kíséri. Az akcióval többek között az odaadásra, a gondoskodásra, a figyelmességre, az összefogásra és a játékosságra hívják fel a résztvevők a figyelmet.

 

 

SOCIAL MEDIA