2021-ben továbbra is az R-time értékesíti a WarnerMedia csatornáit

Kiemelt Piac

A WarnerMedia csoport 2021. január 1-től továbbra is az R-time kereskedőházat bízza meg csatornáinak, a Boomerang és a Cartoon Network reklámidejének értékesítésével.

 

A 2021-es évben a WarnerMedia csatornáinak szpot és non szpot értékesítésével az R-time a jövő évben is 34 csatornából álló portfóliójával biztosítja az igen színes értékesítési lehetőségeket a hirdető partnerek részére -adta hírül a kereskedőház közleménye. A 2020. január 1-jén csatlakozott kereskedelmi partnerekkel az R-time portfólió az idei év első 10 hónapjának átlagában magabiztosan piacvezető lett a 18-49-es korcsoportban, teljes napban és főműsoridőben egyaránt.

Nagyon izgatottak vagyunk, hogy folytathatjuk együttműködésünket az M-RTL Zrt.-vel. A 2020-as év mindenki számára kihívást jelentő évet hozott, de nagy reményeket fűzünk a következő évhez, különösen amiatt, mert új lehetőségek nyílnak meg a Cartoon Network és a Boomerang számára Magyarországon. 2021. januárjától csatornáink a cseh joghatóság alá kerülnek, ami izgalmas hír számunkra és jövőbeli ügyfeleink számára” – mondta Marta Szwakopf (Director of AdSales & Brand Solutions CEE) az együttműködés meghosszabbításával kapcsolatban.

Dudás Gergely

A 2021. január 1-től megváltozott joghatósági szabályozásokkal egy sokkal rugalmasabb értékesítési megközelítést tud garantálni a piacvezető sales house, melyet Dudás Gergely, az R-time ügyvezető igazgatója és az RTL Magyarország kereskedelmi igazgatója is üdvözöl:  “Nagyon pozitívan értékeljük, hogy az idei év minden történésével együtt is sikerült egy olyan üzleti kapcsolatot kialakítani a WarnerMediaval, amelynek köszönhetően ezt az együttműködést a továbbiakban is ebben a formában tudjuk folytatni. Sok partnerünk számára jelentős és pozitív változással jár az a tény, hogy a WarnerMedia csatornákon futó kereskedelmi megjelenéseknek január elsejével már a cseh szabályozásnak kell megfelelniük, amely szabályozás sokkal nagyobb összhangban áll a magyar szabályozással, mint amilyen a brit OFCOM volt. Így nem kell lényegesen más szempontok alapján tervezni a WarnerMedia csatornákon futó kampányokat sem, ezzel pedig teljesebb lett a szinergia a gyerekcsatorna portfóliónkban is.”

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, R-time portfolió közönségarány (SHR%), 18-49 konszolidált vendég adatokkal, 2020. január 1. – október 31., főműsoridő (19:00-22:59): 45%, teljes nap (02:00 – 25:59): 42.4%.

 

 

SOCIAL MEDIA