Legendás barátságot idéz meg karácsonykor a Libri

Kiemelt Piac

A Libri tavaly karácsonykor indította el könyvsorozatát, melyben olyan magyar szerzők írásait rendezi díszkötetbe, akik nélkül egyetlen könyvespolc sem lehet teljes. Idén egy nem mindennapi barátságot idéz fel a könyvkereskedelmi cég, és szeretné emlékeztetni az olvasókat az emberi kapcsolatok fontosságára.

 

Karinthy Frigyes és Kosztolányi Dezső – a díszkötetek szerzői – nemcsak kortársak, és nemcsak munkatársak voltak, de nagyon jó barátok is. Idén karácsonykor a magyar irodalom két kiemelkedő alkotójának ünnepi írásait a Jaffa Kiadóval együttműködve rendezte kötetbe a Libri.

A Karácsonyi társasjáték – Változatok egy ünnepre című válogatás Karinthy Frigyes verseinek, novelláinak, humoreszkjeinek, karcolatainak és irodalmi paródiáinak különleges gyűjteménye, az írások témája kivétel nélkül a karácsony és a szilveszter.

A Csodát nekem című könyv Kosztolányi Dezső karácsonyi prózáinak és verseinek válogatása. Az olykor humoros, olykor lírai írásokban bámulatos érzékletességgel idéződnek meg az ünnep színei, hangjai és illatai.

A világjárvány okozta rendkívüli helyzetben előtérbe kerültek kapcsolataink, a közös élmények pedig még értékesebbek lettek. Azért választottuk Karinthy Frigyes és Kosztolányi Dezső írásait, mert amellett, hogy a magyar irodalom emblematikus alakjairól van szó, két nagyon különböző emberről is, akik ennek ellenére, vagy pont ezért barátok lettek és nagyon fontosak egymás számára.  A kötetekben megemlékezünk a szerzőpáros munkásságáról, barátságuk bemutatásával pedig szeretnék felhívni az olvasók figyelmét az emberi kapcsolatok jelentőségére is” – mondta el Sándor Gabriella, a Libri-Bookline marketing- és kommunikációs igazgatója.

Novembertől a Libri Könyvesboltok kampányában a két kötetre hívja fel a figyelmet, a boltjaiban megjelenő karácsonyi dekoráció a két kötet színvilágát és borítóját idézi meg. A kirakatokban és a bolttéren belül a borító elemei és szereplői is visszaköszönnek.

A könyvpromóció kreatívjai országos kampányban lesznek láthatók, illetve a cég egyedi gyártású termékein is megjelennek. Karinthy és Kosztolányi arcképei a Libri Szerzők, mint ikonok kollekciójának vászontáskáiról, kitűzőiről, bögréiről, úti bögréiről köszönnek vissza, a kötetek illusztrációiból pedig képeslapok és könyvvédő tokok is készülnek.

A könyvpromóciót bemutató hirdetésekkel lifestyle- és közéleti médiumokban, valamint a Libri közösségimédia-felületein is lehet majd találkozni.

 

További információk a Libri oldalán.

 

AZ ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízó: Libri Könyvkereskedelmi Kft.

Marketingigazgató: Sándor Gabriella

Brandmenedzser: Tömör Annamária

Junior marketingmenedzser: Zsoldi Gabriella

Marketingasszisztens: Juhász Fruzsina

Szövegíró: Paál János

Borító- és belső illusztrációk: Nagy Norbert

Grafikusok: Artner Gábor, Kopacz Kriszta, Kozlovsky Katalin, Makovnyik Csilla

UX design: Sárosi Tamás

Portálmenedzser: Halmos Szabolcs

PR-menedzser: Jávor Zsófia

PR-asszisztens: Mihályi Dávid

Bolthálózati marketing: Illés Nikolett

Médiamenedzser: Szabó-Kenderesi Kata

Médiakoordinátor: Herczegh Zoé

Social media: Juhász Fruzsina, Zsoldi Gabriella, Mihályi Dávid

Karinthy Frigyes és Kosztolányi Dezső portréit készítette: Szakáll Szilvia

SOCIAL MEDIA