Suzuki: Négy modell egy kampányban

Kiemelt Márkák

A Labowsky kreatív műhely a Suzuki Hybrid range-ét népszerűsítő image kampányt készített.

 

A szeptember végétől futó kampány főszereplői a Suzuki hibrid autói: a Suzuki Hybrid Vitara, az SX4 S-Cross, a Swift és az Ignis. Bár a márka modelljei már most is piacvezető pozícióval büszkélkedhetnek, sok vásárló még nincs tisztában a mild hybrid technológia előnyeivel. Ezért a kampány nem csak hibrid autók gazdag felszereltségéről és remek ár-érték arányáról, hanem a mild hybrid rendszerről is informálja a fogyasztókat.

Az ügynökség kreatív koncepciója szerint, ha a Suzuki hibrid modelljeit választjuk, nem kell kompromisszumokat kötnünk, hiszen ezek az autók egyszerre dinamikusak, üzemanyag-takarékosak, megbízhatóak és innovatívak. A filmben a sokféle – elsőre látszólag egymásnak ellentmondó – előny illusztrálására a vizuálisan izgalmas wipe/split screen technikát alkalmazták.

Évek óta dolgozunk a Suzukival, ez idő alatt számos kampányt készítettünk közösen. A mostani forgatás azonban még a többinél is különlegesebb volt: a koronavírus-járványra tekintettel igyekeztünk minél kevesebb személy részvételével, egymásra és a stábtagokra kiemelt figyelmet biztosítva felvenni a jeleneteket. Ráadásul logisztikai okokból a key visual fotózását is a forgatáson kellett lebonyolítanunk. Szerencsére a feszített tempó egyáltalán nem látszik a végeredményen, úgy érezzük, mind a koncepcióra, mind a kampány képi világára büszke lehet a megrendelő és az ügynökség egyaránt” – mondja Kismarty-Lechner Balázs, a Labowsky egyik tulajdonosa.

Ha a Suzuki hibrid modelljeit választod, többé nem kell választanod – szól a kampány fő üzenete, amellyel a fogyasztók a reklámfilmben; online, rádió és print hirdetésekben, valamint kültéri plakátokon is találkozhatnak.

 

Alkotók listája:

Megbízói oldal

Megbízó: Magyar Suzuki Zrt.
Kereskedelmi igazgató: Tóth Péter
Marketingvezető: Hársfalvi János

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Labowsky
Kreatívigazgató: Kismarty-Lechner Balázs
Head of Art: Temesi Zsolt
Szövegíró: Lányi Judit és Kulcsár Zsuska
Account director: Endrődi Edit
Account: Stuhl Ágnes

Médiaügynökség: Art Media
Stratégiai igazgató: Hajdú Imre
Médiatervező: Bacsa Ágnes, Gyűrű Orsolya

Produkció:

Produkciós cég: Loupé Films
Executive producer: Torma Viktor
Producer: Makláry Máté
Rendező: Makláry Eszter
Operatőr: Szőke Dániel
Gyártásvezető: Marity Bianka

Utómunka:

Vágó: Makláry Máté
Colorist: Tőtszegi Szilárd
VFX: Makláry Máté

SOCIAL MEDIA