A futófesztiválon gyűjtött adományok segítik a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot

Kiemelt Márkák

A 35. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál klasszikus maratoni távján csaknem 2.000 futó állt rajthoz, a futóhétvége két napja alatt pedig összesen 8100-an mérték össze tudásukat különféle számokban. A koronavírus okozta járvány miatt a szervezők különleges óvintézkedésekkel készültek a résztvevők egészségének megőrzése érdekében.

A pandémia miatt példa nélküli biztonsági intézkedések mellett zajlott a 35. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál. A résztvevők a rajtszámukat előre kitöltött COVID-19 nyilatkozat és testhőmérséklet mérés után vehették át. A rajtzónákba kötelezően szájmaszkban állhattak be, melyet a rajtig mindenkinek viselnie kellett, majd a célban ismét fel kellett venniük azokat. A verseny útvonalán a frissítőállomások elrendezése és a frissítők felvétele is érintésmentesen történt, a szervezők számos pontra kézfertőtlenítőket helyeztek.

A 35. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál második napján, a klasszikus maratoni távon összesen 1.930-an indultak, a vírushelyzet miatt idén a futók döntő többsége belföldről érkezett a sporteseményre. A fesztivál két napja alatt összesen 11.700 futó nevezett, közülük több mint 8.100-an rajthoz is álltak. A biztonsági intézkedések miatt minden versenyszámot 300 fős rajthullámban indítottak a szervezők.

A SPAR Magyarország idén is főtámogatóként segítette Magyarország egyik legnagyobb szabadidős sporteseményét. A vállalat húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont hot-doggal és csípős debrecenivel, valamint különféle frissítőkkel – többek között SPAR Verde ásványvizekkel – fogadta a Pázmány Péter sétányon berendezett kiállítói soron a vendégeket. A stand bevételét, több mint 600 ezer forintot az elmúlt évekhez hasonlóan idén is a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak ajánlotta fel az üzletlánc,

Maczelka Márk

A látogatók megismerkedhettek a SPAR Életmód programmal is, és egészségtudatos életvitellel kapcsolatos nyereményjátékokban vehettek részt. A program szakértői, Tóth Gábor és Turcsák Katalin pedig minőségi táplálkozással, és sportolással kapcsolatos kérdésekre válaszoltak a hétvége folyamán.

A SPAR Magyarország 2008 óta áll a rendezvény mellett. Idén a COVID-19 okozta járvány soha nem látott körülményeket teremtett a futófesztivál életében, a szervezők azonban elismerésre méltóan álltak a helyzethez, számtalan intézkedést hoztak meg a résztvevők biztonsága érdekében. Az elmúlt években jól érzékelhetően megnőtt a futás népszerűsége, láthatóan egyre többen húznak időről-időre futócipőt. A SPAR Magyarország számára kiemelt cél, hogy növeljük vásárlóink egészségtudatosságát, és továbbra is támogassuk a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot céljai megvalósításában” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

SOCIAL MEDIA