Új arculatot kapott a Discovery rejtélyekkel foglalkozó csatornája

Kiemelt Márkák

Október 1-től Investigation Discovery helyett ID néven működik tovább a Discovery valós rejtélyekkel, a bűnügyek hátterének megvilágításával foglalkozó csatornája. Az új arculat és a rövidebb név igazodik a mai digitális többképernyős környezethez.

 

A felfrissített arculattal a Discovery célja, hogy az ID a megtörtént eseteken alapuló bűnügyek és rejtélyek rajongóinak első számú platformfüggetlen márkája legyen.

Az ID nézőinek 73 százaléka városi, 60 százalékuk a család fő bevásárlója, és a csatorna nézői között felülreprezentáltak a magas társadalmi-gazdasági státuszúak.

Az ID egyedi tartalmainak köszönhetően igazi sikertörténet. Idén a Nielsen Közönségmérés által mért összes csatorna közül az ID dicsekedhet a legmagasabb egy nézőre jutó képernyő előtt töltött idővel, napi 114 perccel.[1] „Hirdetőink nagyra értékelik, hogy az ID nézői hűségesek és kitartóak: ha egyszer elkezdenek egy műsort nézni, rendkívül hosszú ideig a képernyő előtt maradnak – mondta Baron Ágnes, a Discovery márkapartnerségekért felelős vezetője. – Az új arculatú ID tartalmi kínálatában is megőrzi prémium minőségét, és ezt az ősszel adásba kerülő kiemelt műsorok is bizonyítják. Nagy hangsúlyt helyezünk arra, hogy a téma iránt érdeklődők igényeit a legaktuálisabb és a leghitelesebb műsorokkal szolgáljuk ki.”

Az ID a valós rejtélyek és izgalmak csatornája, igazi emberek igazi drámáival, hiteles, eredeti felvételekkel. Nézői különösen kedvelik a nyomozásokkal, tragikus szerelmi kapcsolatokkal, eltűnt személyekkel, illetve oknyomozó újságírással foglalkozó műsorait. A csatorna a legaktuálisabb nemzetközi bűntényekkel és rejtélyekkel is foglalkozik, így az elmúlt időszakban az ID-n nagy sikerrel futott a Jeffrey Epstein halálával, a Harvey Weinstein ügyével vagy a tengeralattjárón meggyilkolt svéd újságírónő, Kim Wall esetével foglalkozó műsor.

Az október-november során képernyőre kerülő sorozatok közt kettő is foglalkozik a Tigriskirályként híressé vált Joe Exotic különös életével: a Joe Exotic különös világa és a Joe Exotic – mielőtt király lett. A  Rejtélyes esetek a legnagyobb port kavart ügyek közül vizsgál néhányat – például Brittany Murphy megdöbbentő halálát. Verekedés, kábítószer hatása alatt álló vádlott, a gyermekével először a tárgyaláson találkozó rab – a Káosz a bíróságon a tárgyalások váratlan fordulatait és drámai pillanatait elemzi.

A Discovery csoport reklámértékesítési partnere az Atmedia (sales@atmedia.hu).

 

[1]Forrás: Nielsen Közönségmérés, célcsoport 18-49 éves nézők, Live+as live adatok, mutató: egy nézőre jutó tévénézési idő (average time spent), időszak 2020. január-augusztus

SOCIAL MEDIA