Újabb nemzetközi partneri együttműködéseket alakított ki a Games for Business

Kiemelt Márkák

Ahogyan a legtöbb iparágat, a képzés-fejlesztési és tréning szakmát is jelentősen megviselte a Koronavírus kapcsán kialakult krízishelyzet. Azonban a játékosított digitális tanulási platformot fejlesztő cég az utóbbi időben további bővülésről számolt be, ami valójában nem csoda, hiszen a kezükben van az a “vállról indítható csodafegyver”, ami talán képes legyűrni a digitalizáció számos kihívását.

 

“Ha bármilyen pozitív dolgot fel lehet hozni egy ilyen helyzetben, akkor az mindenféleképpen az, hogy nyitottabbak lettek a piaci szereplők a digitális képzési megoldások iránt. A digitalizáció némileg erőltetett menetben zajlik jelenleg: habár a világ az elmúlt évek során már sokat haladt ennek az irányába, a tényleges átállás jóval korábban kopogtatott az ajtón. A vállalatok továbbra is keresik a digitális megoldásokat, ezt az is mutatja, hogy partneri hálózatunkban újabb szereplőket köszönthetünk 3 országból is” – mondta Fazekas László, a cég értékesítési és marketingvezetője.

A cég partnerhálózatának köszönhetően idáig Magyarországon kívül Ausztriában, az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Malájziában volt jelen. Az újonnan megkötött partneri együttműködések által pedig már Romániában, Törökországban és Argentínában is ügyfeleik rendelkezésére állnak. Új partnereik között van a bukaresti székhelyű, nemzetközi AIMS International vezetői tanácsadó cég, az Exploratist nevű román ügynökség, akiknek fókuszában a belső kommunikáció és a munkavállalói élmény áll, és a török Mare Motivasyon, akik vállalati csapatépítéssel foglalkoznak, irodájuk pedig Isztambulban található.

A Games for Business csapata partnerhálózatának bővítése mellett termékük továbbfejlesztésén is sokat dolgozott az elmúlt időszakban. Céljuk továbbra is az, hogy olyan hatékony tanulási formát alakítsanak ki, ami mindenki számára szerethetővé és élménytelivé is teszi a szükséges tudás elsajátítását, és amelynek a fókuszában ezentúl is a felhasználó áll.

“Az utóbbi, nagyjából fél évben, saját tanulási platformunk továbbfejlesztésének irányába is nagyobb tempóval haladunk, aminek eredményeként még ebben az évben piacra lépünk a platformunk egy új verziójával, ami még hatékonyabb tanulást, még nagyobb élményt, még flexibilisebb felhasználást és még nagyobb mennyiségű interakciót tesz lehetővé ügyfeleink számára” – mondta Szalai Miklós, a cég termékfejlesztési vezetője

SOCIAL MEDIA