Márkamonitor a Jazzy rádióban: ma esti vendégeink Szűcs-Villányi Ágnes és Kurucz Péter

Kiemelt Piac

Ma este 7 órától a Nielsen Connect vezetőivel, Szűcs-Villányi Ágnes ügyvezető igazgatóval és Kurucz Péter kereskedői kapcsolatok igazgatóval beszélgetek a 90.9 Jazzy rádióban.  

 

Beszélgetésünk elsődleges témája a kiskereskedelmi forgalom alakulása itthon és a nagyvilágban. Ezzel összefüggésben kitérünk arra, hogyan gondolkodnak, viselkednek a fogyasztók a jelenlegi piaci környezetben. Mit jelent napjaink emberének az Én és a Mi, mennyire számít, hogy ne csak „nekem”, hanem „nekünk” is jó legyen, amit teszünk. Milyen új fogyasztói szempontok jelennek meg a vásárlásban? Hogyan jelenik meg a fenntarthatóság a köztudatban, és az ezzel összefüggő témák közül melyek a legfontosabbak a fogyasztók számára?

Tanulunk néhány új, vagy legalábbis ritkán használt kifejezést: járványkamra, kosárméret… Merre tart a magyar piac, mire számítsunk a következő hónapokban?

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

 

Szakács László főszerkesztő

SOCIAL MEDIA