Telekom kampánybejelentő: Ahány apa, annyi módszer

Márkák

Az elmúlt hónapok így vagy úgy, de minden család életére hatással voltak. Rengeteg pozitív változás is történt, több régi berögződés helyét vette át valami új, valami előremutató. A Magyar Telekom a legújabb kampányában ezeknek az átalakulásoknak az egyikét ünnepli, és segíti ezáltal a továbbélésben: a tényt, hogy az apák több időt tölthettek együtt a családjukkal, hogy jobban jelen lehettek a gyerekeik életében. 

 

Íme, az Apamódszer

A több együtt töltött idő pedig a sajátos, apa-féle nevelési módszereknek és az izgalmas apa-gyerek élményeknek is kedvezett: mert bár az apák és az anyák egyformán szuperül helytállnak a legkülönbözőbb helyzetekben, a megoldásaik közel sem egyformák.

Az apák a legtöbb szituációra spontánul, ösztönösen, lazán reagálnak, és ha tanácsra van szükségük, szakértői könyvek helyett inkább a digitális világhoz fordulnak. Ebből a hozzáállásból pedig számtalan egyszerre vicces, egyedi és izgalmas megoldás születik – ez az apák módszere, ez az Apamódszer, amiből persze annyi féle létezik, ahány család van.

 

Korlátlanság a kifogyhatatlan Apamódszerekhez

Hogy ezek a végtelenül kreatív megoldások sohase fogyjanak el, a Magyar Telekom korlátlan mobilnettel segíti az apákat. És mivel azt is tudjuk, hogy minden apa más, a netcsomag mellé sok vagy kevés beszélgetés választható – ahogyan a helyzet és az apák megkívánják.

A számtalan Apamódszer közül néhányról tévészpotban mesélünk, print és online anyagaink pedig azt hangsúlyozzák, hogy a korlátlan mobilnet és a digitális világ milyen sokféle megoldási lehetőséget ad az apák kezébe. Ezenkívül, mivel minden forradalmi módszernek megvan a maga arca, az Apamódszert is ismert és hiteles influencer arcokkal népszerűsítjük, akik egy aktivitással összekötött kontentsorozatban, digitális eszközök segítségével oldják meg a legkülönbözőbb, gyerekkel kapcsolatos kihívásokat.

 

 

 

Az alkotók listája

 

Megbízói oldal:

 

Ügyfél : Magyar Telekom

Márkakommunikációs Igazgató : Szabó Béla Attila

Szegmens Kommunikációs Vezető : Kovács András Péter

Kampánymenedzser : Baross-Buzási Eszter

Media Expert : Istenes Nikolett

PR Expert : Soós Edina

Social Expert : Katus Krisztina

 

 

Ügynökségek

 

Ügynökség: DDB

Kreatívigazgató: Galácz Karolina

Senior Copywriter: Tóth Dorottya, Csikó Boglárka

Senior Art Director: Gillotte Emese

Designer: Kovács Bálint

Strategic Director: Gál Sarolta

Strategic Planner: Domonkos Eszter

Client Service Director: Simon Detti

Account Director: Palla Orsolya

Senior Account Manager: Ferich László

Senior Producer: Kemenyiczki Alexandra

 

Gyártó: Kinomoto

Rendező: Kostil Luka (KNPRVD)

Operatőr: Nagy Marcell

Executive Producer: Szijártó Panni

Producer: Dreissiger László

On Set Producer: Ráday Péter

Gyártásvezető: Verbovszki Fanni

Látványtervező: Illés Richárd

Stylist: Kovács Flóra

Vágó: Gothár Márton

Colorist: Gaál Lacó

 

Médiaügynökség: Wavemaker Hungary

Strategic Client Lead: Ócsai Zsuzsa

Senior Strategic Media Planner: Jenei Tímea

Digital Lead – Malonyai Károly

SOCIAL MEDIA