Tűpontosan tervezett filmes trükkök az OTP Bank új filmjében

Kiemelt Márkák

Elstartolt az OTP Bank lakásmegoldások kampánya, amelyet a Café Communications csapata készített. TVC mellett Out-of-Home, fióki és online felületeken fut a kampány.  

A tavaly év végén bevezetett új platform keretében elindult a lakásmegoldások kampány is, aminek központi gondolata a következő lépés megtétele. Mindenkinek vannak lakáscéljai: van, aki felújítaná konyháját vagy épp a fürdőszobáját, más költözéssel kerülne közelebb az álomotthonához. Az OTP Bank megfelelő pénzügyi segítséget tud nyújtani, bármilyen lakáscél eléréséről is van szó.

Kampánycél: A kampány fő célja, hogy inspiráljuk azokat, akiknek a következő lépés lakáscéljaik megvalósítása. Az egyes jelenetekben olyan élethelyzetek és igények jelennek meg, amelyek sok néző számára ismerősek lehetnek, így ha bennük is megszületett a vágy, hogy változtassanak életterükön – akár felújításról, akár új lakás vásárlásáról legyen szó –, arra buzdítjuk őket, hogy forduljanak az OTP Bankhoz.

Kreatív koncepció: Mindenki megtalálhatja azt az otthont, amit igazán szerethet. Akár a felújítás, akár a költözés viszi hozzá közelebb, az OTP Bank pénzügyi megoldásai segítenek a cél felé vezető lépések megtételében, a tervezgetési fázistól a megvalósításig. Alapvetően arra törekszünk a platformváltás óta, hogy olyan filmek szülessenek, amelyek az embereket a következő lépéseik megtételére inspirálják, hogy bátran megtehessék ezeket, míg az OTP Bank egy biztos hátteret ad ehhez. A filmek vizualitásában is egy modern, mai világot képviselünk” – mondja Várkonyi Eni, a Café kreatívigazgatója.

A kampány fő üzenete: Legyen szó a már meglévő lakás felújításáról, ház bővítéséről vagy új otthon vásárlásáról, az OTP Bank segít ügyfeleinek álmaik megvalósításában.

Érdekesség, behind the scenes: Az OTP Banknak minden felmerülő igényre van személyre szabott pénzügyi megoldása, ami megkönnyíti a tervezést. Erre reflektál a film dinamikus képi világa, a látványosan átalakuló terekkel és bútorokkal. A készítők visszanyúltak a klasszikus filmes trükkökhöz, amibe beemelték a modern, digitális technikát is. A több különböző jelenet 30 másodpercbe való belesűrítéséhez a trükkök tűpontos, precíz megtervezése elengedhetetlen volt.

 

 

Alkotók listája:

MEGBÍZÓ: OTP Bank

Marketingkommunikációs csoport vezető: Németh Anna

Márkamenedzsment csoport vezető: Hamza Kata

Marketingkommunikációs product owner: Marosi Krisztina

Marketingkommunikációs szenior szakértő: Borbély Eszter, Szűcs Milán

 

KREATÍVÜGYNÖKSÉG: Café Communications

Kreatívigazgató: Várkonyi Eni

Art director: Györgyfi Róbert

Szövegíró: Hlavaty Tamás, Lázár Zsolt

Account Director: Kistamás Veronika

Senior Account Manager: Nagy Tamás

Account Manager: Reich Ida

Stratégia: Ónody Boglárka

COO Media Services: Király Anita

Media Account Director: Debreczy Réka

Senior Digital Performance Manager: Weinper Fanni

 

PRODUKCIÓ

Produkciós cég: Café Communications

Producer: Hutlassa Tamás

Line producer: May Gábor

Gyártásvezető: Fixek Eszter

Rendező: Mednyánszky René „Menzkie”

DOP – Rácz Dániel „Doxi”

Operatőr: Nagy Marcell

 

Vágó: Gothár Márton

Colorist: Vándor Ádám / Spájz

Utómunka szakértő: Nagy Miklós / Melon FX

VFX: Szeremley Ákos / Melon FX

Hangutómunka: Gaston Studio

Látványtervező: Pataki Tamás

Zene: Fodor Máriusz

SOCIAL MEDIA