Közép-európai fókuszra váltott a Szallas.hu

Kiemelt Piac

Szerződést bontott a Szallas.hu az Expediával, így annak kínálata augusztus 11-étől nem elérhető az oldalukon. Markáns közép-európai jelenlétét erősíti tovább a cégcsoport a direkt szerződéses saját kínálat építésével. A belföldi és az autós utazások szerepe középtávon is megnő.

 

A korábban 5 kontinens 175 országát kínáló Szallas.hu Csoport közép-európai úti célokra összpontosítja online szálláskínálatát. „A régióban meghatározó piaci szereplők lettünk, a környező országokban, így Horvátországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban és Romániában, valamint itthon is saját, ismert márkával és kínálattal rendelkezünk mondta Szigetvári József, a Szallas.hu Csoport vezérigazgatója. – A saját kínálat bővítésével a közvetlen szerződési lehetőségek számát növeljük, így magasabb minőségű tartalmat, pontosabb információkat és szolgáltatásnyújtást tudunk biztosítani.” A szakember azt is hozzátette, hogy a jelenlegi válságban különösen fontosnak tartják, hogy gyorsan, megbízható információt biztosíthassanak a fogyasztók számára, illetve a bejövő kérdésekre, problémákra közvetlen, szakszerű és gyors reakciót adhassanak. Ezt pedig a lokális, saját ügyfélszolgálatukkal tudják gördülékenyen és a legmagasabb szinten kezelni mind a vendégek, mind pedig a partnerek irányába.

A COVID-19 válság után az autóval elérhető, szomszédos országok és a belföldi utazás szerepe középtávon is megnő, ezzel indokolják a közép-európai fókusz erősítését.  „A foglalások legnagyobb részét eddig is a belföldi foglalások tették ki, ezt követik a szomszédos irányok – magyarázta Szigetvári József. – Legfontosabb középtávú stratégiai céljaink között már évek óta a közép-európai B2C piaci jelenlétünk erősítése szerepelt.”

A külföldre történő utazások tekintetében az elkövetkezendő években meg fog erősödni az emberekben a biztonság iránti vágy, és erősebb lesz az akciós utak iránti igény. Ezt a Szallas.hu a Maiutazas.hu termékével és az Utazok.hu utazási irodával fogja kiszolgálni. „A válság alatt is bővítettük az utazási iroda termékünket és fejlesztettük a belső folyamatokat, hogy a piac indulására egy valódi digitális utazási iroda termékkel legyünk jelen, amely a fogyasztók külföldi utazási igényeit megfelelően ki tudja szolgálni” – magyarázta Szigetvári József.

Augusztus 11-e után a leutazandó, már megtett foglalások továbbra is aktívak maradnak és az Expedia ügyfélszolgálata is rendelkezésre áll az utolsó leutazott foglalásig, de jövőbeni dátum már nem foglalható.

SOCIAL MEDIA