Világszerte már több mint egymillió darabot adtak el az LG ikonikus InstaView hűtőszekrényeiből

Kiemelt Márkák

Mérföldkőhöz ért az LG Electronics (LG) prémium InstaView Door-in-Door™ hűtőszekrénycsaládja: 2016-os bemutatása óta a gyártó világszerte több mint egymillió példányt adott el a termékekből. Az LG nagykapacitású hűtőszekrényei immár közel 150 országban, hat kontinensen kaphatók, naponta pedig átlagosan több mint 700 darab talál gazdára.

 

Az LG prémium InstaView Door-in-Door™ hűtőszekrényei tökéletes egyensúlyt képviselnek forma és funkció között. A készülékek elegáns megjelenése és praktikus funkciói a világ legrangosabb formatervezési versenyein — Red Dot Design Awards, iF Design Awards — érdemeltek díjat.

Az LG InstaView név a hűtőszekrénycsalád üvegpaneljére utal, amely két gyors kopogásra átlátszó ablakká változik. Ez lehetővé teszi, hogy a felhasználók az ajtó kinyitása, azaz a hideg levegő kiengedése nélkül megnézzék, mi van a hűtő belsejében. Az InstaView megoldáson felül a Door-in-DoorTM, azaz “ajtó az ajtóban” kialakítás könnyű hozzáférést biztosít kedvenc italainkhoz és ételeinkhez. Mivel az ajtóban tartott termékek eléréséhez csak egy kisebb ajtót kell kinyitnunk, akár 41 százalékkal csökkenhet az ajtó kinyitásakor jelentkező hideglevegő-veszteség.

Az InstaView megoldás iránti növekvő igényeket látva az LG hűtőszekrény-portfóliójának több modelljébe, többek között a négyajtós és Side-by-Side készülékekbe is beépítette ezt a nem csupán kényelmi funkciót. A népszerű InstaView technológia ráadásul már olyan egyéb LG eszközökben is megtalálható, mint az LG SIGNATURE borhűtő vagy a ThinQTM háztartásigép-portfólió.

Az LG folyamatosan azon dolgozik, hogy termékeibe a vásárlók számára valóban hasznos, hozzáadott értéket képviselő funkciók kerüljenek – éppen ezért jöhetett létre számos olyan technológiai megoldás, amely hatékonyabbá és kényelmesebbé teszi a konyhai feladatokat.

SOCIAL MEDIA