Lengyel Krisztina a Márkamonitor rádióműsorban

Inspiráció Kiemelt

Ma este 7 órától Lengyel Krisztinával, az Unilever kommunikációs vezetőjével beszélgetek a 90.9 Jazzy rádióban.  

 

A műsort teljes egészében az Unilever fenntarthatósági törekvéseinek szenteljük. A vállalat már az ENSZ 2015-ben elfogadott SDG (Sustainable Development Goals) keretrendszerének létrejötte előtt fél évtizeddel meghirdette az “Unilever Fenntarthatósági Terv 2010-2020” programot. A műsorban megbeszéljük, hogyan teljesültek annak a célkitűzései, és megnézzük azt is, milyen célokat hirdettek meg az új klíma- és környezetvédelmi programjukban. Nem mellékesen: e program megvalósítása érdekében a nagyvállalat márkái együttesen egymilliárd eurót fektetnek be az újonnan létrehozott, klíma- és természetvédelmi alapba (Climate & Nature Fund).

Még egyszer: egymilliárd eurót. Az Unilever nem gesztenyével gurigázik…

Klímaválság, biodiverzitás, vízhiány, karbonlábnyom. Termőföld, farmerek. Regeneratív Mezőgazdasági Kódex. Csak néhány hívószó a mai beszélgetésből, amelyből az is kiderül, hogy alakul a női vezetők aránya az Unilevernél.

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

 

Szakács László főszerkesztő

SOCIAL MEDIA