Világhírű reklámhatékonysági szakértő tart előadást a Covid utáni világról

Inspiráció Kiemelt

A DDB Budapest büszkén mutatja be a világhírű reklám hatékonyság szakértőt, Les Binet-t (Group Head of Effectiveness, adam & eveDDB),  aki szerdán este 6-tól a londoni otthonából élőben bejelentkezve mutatja be azokat a szempontokat, melyeket megfontolva a vállalkozások túlélhetik, alkalmazkodhatnak és könnyebben állhatnak helyre a második világháborút követő legnagyobb gazdasági krízis okozta új helyzetben.

 

A Les Binet webinarium ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Az érdeklődők, akik részt kívánnak venni az exkluzív online bemutatón és az azt követő kérdezz-feleleken, a hello@ddb.hu e-mail címre küldjenek üzenetet a regisztrációhoz.

Az előadása során Binet azt elemzi, hogy mit jelent a vállalkozások számára a COVID okozta szituáció. Mióta a Covid-19 globális világjárvánnyá vált, számos szakértő kutatta, hogy a válság milyen új körülményeket teremt szinte minden iparág számára. Amiről kevesebbet hallani az az, hogy a COVID-19 által kiváltott recesszió különbözik minden korábbi válságtól, mivel nemcsak gazdasági recesszió, hanem humanitárius, társadalmi és politikai válság is. Valójában ez inkább háború, mint recesszió.

Les Binet (Group Head of Effectiveness, adam&eve DDB) a marketing hatékonyság témakörének sztárja, világszinten elismert szakember. Több mint egy évtizede kutatja az IPA adatbázisát. A kutatásai eredményei és reklám működéséről alkotott, tényekre alapozott megállapításai teljesen megváltoztatták a szakma gondolkodását a reklám szerepéről és az üzleti növekedésben elfoglalt helyéről.