A Magyar Telekom márka szakmai műhelye – elsőként a hazai piacon – ezüstérmet nyert a WARC Awards-on 

Inspiráció Kiemelt

Magyarországról idén egyedüliként került dobogóra a marketingeszközök újszerű és hatékony használatát rangsoroló versenyen a Magyar Telekom Senior Gamer Klub kampánya, amely az Uniomedia támogatásával, a Telekom márka szakmai műhelyének köszönhetően valósult meg. A WARC Awards Effective Use of Brand Purpose kategóriájában az AirBnB, a Johnson & Johnson és az Unilever munkái mellett szerepel a generációs szakadékot digitális eszközökkel áthidaló kampány.

 

A WARC Awards keretében minden évben felkutatják és díjazzák azokat az újszerű kampányokat, amelyek hatékonyan és innovatívan használják a különböző marketingeszközöket. A versenyt a hatékony marketinget küldetésének tekintő WARC rendezi, négy kategóriájának zsűrizésére pedig rendre elismert szakembereket válogat össze.

Az Effective use of Brand Purpose kategória olyan kezdeményezéseket vizsgál, amelyek sikeresen közvetítik a márka vállalását, ugyanakkor széles körben fontos társadalmi értékeket is képviselnek. A zsűri elnöke idén a General Mills globális marketing igazgatója és alelnöke, Ivan Pollard, aki a kreativitást és a közösségformáló erőt kereste a beérkezett munkákban.

Magyarországról idén egyedüliként a Magyar Telekom Senior Gamer Klub kampánya került dobogóra a versenyen. „A generációk online és a valódi életben is újra egymásra találtak a digitális eszközöknek köszönhetően. Ez egy nagyon izgalmas kultúraformáló kezdeményezés, amely hatására úgy érzem, hogy az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok vállalatainak van még mit tanulnia” – kommentálta a kampányt a WARC Awards zsűrije.

A Senior Gamer Klub jól illeszkedik a Telekom stratégiájába, amely a társadalmi értékteremtő pozíciót tűzte ki maga elé célul. „Küldetésünk, hogy a digitalizációval mindenkit a saját életének nyertesévé tegyünk, és ezt nem csak egyéni, de társadalmi szinten is el szeretnénk érni. Hidat építünk a generációk között, értéket teremtünk és gazdagabbá tesszük az emberek mindennapjait” – mondta a Telekom ambícióiról Szabó Béla márkakommunikációs igazgató.

A problémára, amely esetükben az idősebbek digitális lemaradása, ügyesen használt insighttal – a nagyszülők és az unokák kapcsolatának fontossága és a generációs eltávolodás – és valódi igényeken alapuló megoldással felelt a Senior Gamer Klub. A kezdeményezés a generációk sajátosságait szem előtt tartva épített a játékosságra és az érzelmekre, miközben ötvözte az online és az emberi kommunikációt.

A kampány korábban a nemzetközi SABRE Awards EMEA és az European Excellence Awards versenyeken is díjat nyert.