A Henkel és két márkája is díjat kapott

Kiemelt Márkák

A Henkel Magyarország idén tizenharmadik alkalommal nyerte el a Business Superbrands címet. Emellett a Henkel márkák közül a Persil Superbrands, míg a Pattex Superbrands és Business Superbrands díjban is részesült.

 

A Henkel Magyarország csakúgy, mint az elmúlt években mindig, az idén is elnyerte az egyik legismertebb nemzetközi márkaértékelési rendszerként számontartott Business Superbrands-díjat, ahol az üzleti szektor (B2B) legkiválóbb márkái vonulnak fel. „Nagyon büszkék vagyunk, hogy ebben az elismerésben a Henkel mellett már negyedik alkalommal a Pattex ragasztó márkánk is szerepel. A díjak évről-évre egyfajta pozitív visszajelzések számunkra vásárlóink és partnereink megelégedettségéről, arról, hogy sikeres, hiteles és megbízható márkaként számolnak velünk” – mondta dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A Pattex széles termékválasztékával valamennyi ragasztási, szerelési és javítási munkához kínál megoldást. A Pattex mind az építőipari szakemberek számára, mind a lakossági felhasználásra nyújt olyan megbízható, professzionális minőséget képviselő, ugyanakkor könnyen használható ragasztókat, amelyek megkönnyítik a munkát, illetve örömmé teszik az otthoni barkácsolást.

A Superbrands seregszemlén immáron 13. alkalommal a Persil is elismerésben részesült. A mosószermárka a fenntarthatósági szempontokat szem előtt tartó folyamatos innovációival bizonyít évről-évre. Az ökológiai lábnyom csökkentésére is irányuló, legújabb négy kamrás, DISCS mosószerkapszula tavaly került forgalomba. A termékcsomagolás fejlesztéseként az idei év végéig, a DISCS termékek összes kiszerelése 50%-ban újrahasznosított anyagból készült dobozban kerülnek az üzletek polcaira.

A Superbrands és a Business Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.