Lezárult a Magyar Telekom belső rendezésű tudásfesztiválja, a SmartFest

Kiemelt Márkák

Hat nap alatt 61 programlehetőség, 12.000 óra tanulás, 16.000 aktivitás, 2.000 kolléga részvételével – néhány adat a Magyar Telekom belső rendezésű tudásfesztiválja, a SmartFest kapcsán, mely alkalmazkodva a megváltozott körülményekhez, idén a digitális térbe költözött. A vállalat kollégái számára tréningek, workshopok, előadások biztosították az egyéni tanulási, fejlődési lehetőséget.

 

A Telekom tavaly rendezte meg első, kollégáinak szóló tudásfesztiválját, a SmartFestet, melynek fókuszában a tanulás, fejlődés, képzés állt. A munkatársak pozitív visszajelzéseire tekintettel, az idei rendezvény még a koronavírus miatt sem maradt el – mindössze átköltözött a digitális térbe. A Digital SmartFest keretében a meglévő online tanulási eszközök mellett új lehetőségek is megnyíltak, amelyek a kollégák személyes fejlődését támogatják. A programot a szakértők úgy állították össze, hogy abban mindenki megtalálja a számára vonzó lehetőséget: nyelvképzés, digitális tanulás, mindfulness, vezetőképzés, agilis elmélyülés, energizálás – mindez tematikus napok köré szervezve. A tudásfesztivál hat napja során 61 változatos programelem volt elérhető: workhopok, tréningek, szakmai előadások, beszélgetések, online tananyagok.

A legnépszerűbb programpontok az inspirációs beszélgetések voltak, többek között Magyarósi Csabával, a Liu fivérekkel, Szalai Nórával, az 5 perc angol alapítójával, valamint Orvos-Tóth Noémi pszichológussal. A tanulás és a motivációs előadások mellett jutott idő a szórakoztató, online közösségépítő eseményekre is, ilyen volt a „Bulizz velünk az online térben!”, melyet három kolléga vezetett DJ-ként, és digitálisan közel 400 fő kapcsolódott be. Az eseménysorozaton több, mint 2.000 kolléga vett részt összesen 12.000 órányi programon, bizonyítva ezzel motivációjukat és szándékukat az egyre jobbra való törekvés, folyamatos fejlődés és tanulás iránt.

A Telekom egy állandóan tanuló szervezet, mely a folyamatos önfejlesztés révén nem csak saját működését teszi hatékonyabbá, de a munkatársak egyéni pályáját, karrierútját is előre mozdítja. Ahhoz, hogy piacvezető pozíciónkat megtartsuk, ügyfeleink, leendő munkavállalóink, fiatal tehetségek számára továbbra is mi legyünk a legjobb választás, minden nap tennünk kell valamit, folyamatosan fejleszteni szükséges kompetenciáinkat, tudásunkat, skilljeinket. E szellemiségtől vezérelve tartjuk meg évente sikeresen a SmartFestet, illetve teszünk elérhetővé számos online platformot, képzést egész évben kollégáink számára.” – mondta a program kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere.

A Randstad idei, munkáltatói márkáról végzett globális felmérése* is kitér arra, hogy a munkavállalók számára melyek a legfontosabb munkahelyválasztási szempontok.  Az elsők között található a fizetés, a munkahelyi légkör és az állás tartós biztonsága, de a TOP 10 szempont között a fentiekkel összhangban a képzés, fejlődési lehetőség megléte is szerepel. A hazai munkaerőpiac különböző szegmenseiből érkező munkavállalói vélemények nyomán a Randstad Award Legvonzóbb munkahely díját a telco szektorban idén ismét a Magyar Telekom nyerte.

 

* https://workforceinsights.randstad.com/global-employer-brand-research-2020#55