Az apa-lánya kapcsolat fontosságát hangsúlyozza a Barbie legújabb online kampánya

Kiemelt Márkák

Online videós kampánnyal hívja fel a figyelmet az apa-lánya kapcsolat fontosságára a Barbie babák forgalmazója, a Mattel. A május 11-étől látható kisfilmmel a játékgyártó célja, hogy párbeszédet indítson az édesapákkal közös játék jelentőségéről a lányok személyiségfejlődésében.

 

Videós kampányt indított a Barbie, hogy bemutassa az apa-lánya kapcsolat jelentőségét a lányok egészséges önértékelésének kialakításában. A kampányvideó egy valódi édesapa és lánya kapcsolatába nyújt bepillantást, hogy felhívja a szülők figyelmét a közös játék, a harmonikus kapcsolat fontosságára, amely elengedhetetlen a gyerekek kreativitásának fejlesztéséhez, valamint a lányok önmagukba vetett hitének erősítéséhez. A videó célja összhangban áll a Barbie többéves törekvésével, hogy a játék révén gazdagítsa a lányok érzelmi világát, segítse az egészséges énkép kialakulását, és megteremtse a sokrétű gondolkodásmód lehetőségét.

„A videóban valódi szereplőkkel, hétköznapi helyzeteken keresztül mutatjuk be a szülőkkel együtt töltött idő és a közös játék inspiráló hatását a fiatal lányokra. A kampánnyal arra szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a játék során kialakuló önismeret nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a gyerekek később kialakítsák egyéni érdeklődési körüket és elhiggyék, bármi lehet belőlük” – mondta el Török Kata, a Mattel magyarországi brand managere.

Az online kampány során a Mattel Dr. Linda Nielsennel, az amerikai Wake Forest University apa-lánya kapcsolatokat kutató pszichológusával működött együtt. A szakértő kiemelte, hogy azok a lányok, akiknek viszonya gyerekkortól kezdve kiegyensúlyozott és támogató édesapjukkal, kisebb arányban lesznek önbizalomhiányos felnőttek, valamint sokkal stabilabb emberi kapcsolatokat tudnak kialakítani. A tanulmány továbbá arra is rámutatott, hogy a harmonikus apa-lánya kötelék hatására a lányok nagyobb eséllyel végzik el az egyetemet, majd kerülnek magasabb pozícióba a karrierjük során.

A Barbie 1959 óta globális szinten dolgozik azon, hogy kinyissa az álmok és a valóságról alkotott elképzelések közötti, társadalmi konvencióknak köszönhetően zárva tartott kaput. Célja továbbá, hogy biztosítsa a lányok számára a szükséges erőforrásokat és támogatást, hogy elhiggyék magukról: bármi lehet belőlük. A mára több mint 200 hivatást felvonultató Barbie vállalása, hogy évente legalább 10 új ösztönző, inspiráló női példaképet mutasson be.

SOCIAL MEDIA