Made In Gyetván Csabával – friss epizódok a Discovery Channel műsorán

Kiemelt Piac

Az első évad sikere után újabb részekkel jelentkezik a Discovery Channel hazai gyártású sorozata. A Made In Gyetván Csabával vadonatúj epizódjaiban is azt mutatja be, hogyan készül mindaz, ami körülvesz bennünket.

A Discovery Channel tavaly decemberben vetítette a Made In Gyetván Csabával első évadát. A sorozat nézettsége kimagasló volt: 340 százalékos nézettségnövekedést hozott az este 8 és 9 óra közötti műsorsávban (18-29 AMR), azaz több mint négyszer annyi 18-29 év közötti fiatal felnőtt nézte, mint a műsorsávot átlagosan[1]. Különösen jól fogadták a 18-49 éves, magas vásárlóerővel rendelkező nézők, arányuk kiemelkedő volt a műsor közönségén belül[2].

„Az új részeknél is azt tartottuk szem előtt, hogy minden korosztály számára egyedi, tipikusan a Discovery Channelhez köthető, könnyen fogyasztható, mégis hiteles tartalmat hozzunk létre – mondta Gyetván Csaba, a sorozat alkotója és házigazdája. – Az első évad utáni megkeresésekből kiderült számunkra: egyre több magyar és európai cég ismeri fel, hogy a náluk készülő tárgyak, a náluk zajló folyamatok érdekelhetik az embereket.”

A Made In Gyetván Csabával ismét exkluzív látogatásokra hívja a nézőket. A mindennapos, ám nem hétköznapi technológiai eljárások bemutatásával elképzelhetővé teszi az elképzelhetetlent: feltárja, hogyan készülnek a mindennapokban használt tárgyaink – többek között a 10 ezer forintos bankjegy, az ablaküveg, a bevásárlótáska, a WC-papír vagy a zsebkendő.

A nézők nemcsak az  egyébként legtöbbször nem látogatható helyekre pillanthatnak be, de megismerkedhetnek azokkal is, akik ezeket a tárgyakat vagy termékeket készítik. Gyetván Csaba ezúttal is olyan szakembereket kérdez a gyártás kulisszatitkairól, akiktől elválaszthatatlanok ezek a különleges, olykor meghökkentő folyamatok.

 

[1] Forrás: Nielsen Közönségmérés, 2019. december 4-25. közötti négy szerdai adás átlagos nézettsége (AMR) a 20.00-20.59 közötti műsorsávban, összehasonlítva a 2019. november 4 – december 1. közötti időszak 20.00-20.59 órás műsorsávjának átlagos nézettségével (AMR), időeltolásos nézettségi adatokkal (TSV) kalkulált adatok.

[2] A 18-49 ppAB célcsoport Affinitás Indexe magas volt, Affinity = 145. Forrás: Nielsen Közönségmérés, a 18-49 ppAB célcsoport affinitása (Affinity/AFF), időszak 2019. december 4-25. közötti négy szerdai adás átlaga.

SOCIAL MEDIA