Címvédő a Sonkakirály és a Kalácsok földje

Kiemelt Piac

Megvédte piacvezető pozícióját a húsvéti időszakban a Nosalty. Az online gasztromagazin oldalletöltéseinek száma 44%-ot nőtt az előző évi ünnepi adatokhoz képest, sőt, nagypénteken, illetve a szombati napon az általános női oldalak között is a leglátogatottabb lett! A site húsvéti dömpingje idén persze már jóval korábban elkezdődött, hiszen a jelenlegi helyzet miatt jóval többen készítik el odahaza saját maguknak az ebédjüket, vacsorájukat.

 

A Central Digitális Médiához tartozó, piacvezető receptoldal és gasztromagazin különleges húsvéti rekordokkal büszkélkedhet, hiszen a Digitális Közönségmérési Tanács adatai alapján az ünnepi héten összesen mintegy 18,1 millió oldalletöltést generáltak az oldalon, ami majdnem a duplája a tavalyi 10,3 milliós számnak. Az április 10. és 13. közötti 8 430 896 oldalletöltés 44 százalékkal erősebb a tavalyi eredménynél, míg pénteken és szombaton a Nosalty – közvetlenül a vezető híroldalak után – az általános női oldalak között is a leglátogatottabb lett. Az idei húsvét abban is rendhagyó, hogy az elmúlt pár napban többször is 600 ezer egyedi látogató érte el az oldalt, ami a tavalyi karácsonyi időszakhoz hasonlítható, különleges eredmény.

Bát a koronavírus drasztikusan átrendezte az emberek napi rutinját, de a számokból megállapítható: Magyarországon most is nagy hangsúlyt kapott az ünnep a családokon belül, így a közös étkezések tradíciója is. Ezekben a napokban a karanténételektől átvették a húsvéti ételek a hatalmat, a sonka, a tojás és a kalács toplistások voltak a legnépszerűbb keresési szavak között. A legnagyobb növekedés a sütemények kategóriájában volt megfigyelhető, egészen pontosan 91 százalék a 2019-es adathoz képest.

A Nosalty szerkesztősége a tavalyihoz hasonlóan idén is kielemezte a régiókat, a Kalácsok földje címet megvédte Vas megye 23 százalékkal, Heves pedig maradt a Sonkakirály 24 százalékkal. Fejér megye elveszítette a „Tojás mindenek felett” címet, helyére a főváros került 18 százalékos eredménnyel, a “Csak süti legyen!” cím pedig Jász-Nagykun-Szolnok megyétől Nógrádba vándorolt, jutalmazva az 59 százalékos teljesítményt.

A gasztromagazin #HÁZIMENZA Facebook-csoportja továbbra is nagy népszerűségnek örvend, és közel 20 ezer tagot számlál. A Nosalty az ünnepet megelőző adataiból megállapítható, hogy a kenyér, a pizzatészta és a palacsinta a szupersztár a receptek között kutatók körében.

Toplisták:

 

Húsvét előtti, “karantén” keresések:

 

Top 10 recept, húsvéti időszakban:

 

Top 10 kategória, húsvéti időszakban:

SOCIAL MEDIA