Bárhol, bármikor jól jön a Dreher 24 Vörös Sör

Kiemelt Márkák

A Dreher Sörgyárak izgalmas, új termékfejlesztéssel jelent meg a piacon: a Dreher 24 Vörös Sör azoknak szól, akik még akkor is a különleges élményeket keresik, amikor alkoholmentes sört választanak. A bevezetést támogató, a jelenlegi helyzetre is reflektáló online kampányt a Human Telex Advertising & Event készítette.

 

Bárhol, bármikor fogyasztható az új, alkoholmentes Dreher 24 Vörös Sör, főleg, ha szeretnénk kicsit kilépni a komfortzónánkból és a mostani „bezártságot” is izgalmasabbá tenni egy kis humorral, lazasággal. Erre a jelenlegi helyzetben is releváns gondolatra épül a termék bevezető kampánya, amelyet a Human Telex Advertising & Event fejlesztett.

A megrendelők és készítők részére külön kihívást jelentett a kampány kivitelezése, hiszen tekintettel kellett lenni a koronavírus miatt megváltozott körülményekre. A higiénés előírásokat szem előtt tartva, minimális helyszíni stábbal, folyamatos online supervising mellett készültek az online filmek.

A filmek linkjei:

iroda: https://youtu.be/k6UO72EGE0k

kert: https://youtu.be/L9aXaXHODzA

 

 

Stáblista:

Megbízó: Dreher Sörgyárak Zrt.

Marketingigazgató: Wilheim Gábor

Marketing manager: Négyesi Fruzsina

Brand manager: Fekete Gergely

Marketing koordinátor: Gál Marcell

 

Reklámügynökség: Human Telex Advertising & Event

Creative Director: Monori Bálint

Head of Copy: Nagy László

Lead Art Director: Lénárd György

Copywriter: Juhász Orsolya

Client Service Director: Balogh Renáta

Account Director: Péntek Erika

Account Manager: Barta Diána

Junior Account Manager: Németh Petra

 

Médiaügynökség: Wavemaker Hungary

Médiatervező: Farkas Dávid

Account Lead: Hidvégi Eszter

Business Unit Director: Várvizi Attila

 

Rendező: Fegyverneky Sándor

Operatőr: Polhodzik Ádám

Rendezőasszisztens: Lovrity Anna Katalin

 

SOCIAL MEDIA