Száz napnál is több díszkivilágítás-lekapcsolást szavaztak meg a CIB Bank közösségimédia követői

Kiemelt Márkák

Több mint 3000 óra – közösségi fenntarthatósági aktivitás eredményeként ennyi ideig nem lesz díszkivilágítás a CIB Bank két budapesti székházának homlokzatán. A zöld célokért hosszú évek óta aktívan küzdő CIB Bank azzal csatlakozott a Föld Órája kezdeményezéshez, hogy vállalta: annyi óráig kapcsolja le a díszkivilágítást, ahány lájkot kap a Facebookon a Föld Órájáról szóló bejegyzése – a lájkgyűjtés határideje március 26. nap vége volt. 

 

A CIB Bank a fenntarthatóság elkötelezettjeként ismételten csatlakozott a Föld Órája kezdeményezéshez: a WWF kezdeményezésére 2008 óta március utolsó szombatján világszerte arra kérik a cégeket és a magánembereket, hogy egy órára kapcsolják le a nélkülözhető elektromos fogyasztóikat, ennek keretében sok épület és irodaház kapcsolja le a díszkivilágítását. Idén a CIB Bank, elkötelezettsége jeléül szintet lépett a vállalásával, hiszen annyi órára nélkülözi a CIB két székháza a nem szükséges épületvilágítást, ahány like-ot kapott a Facebookon a Föld Órájáról szóló posztja.

A bejegyzésre ezidáig 3000 feletti like érkezett, így több mint száz teljes nappal felérő ideig kapcsolják le a CIB két székházának nélkülözhető épületvilágítását, jelentős mennyiségű energiát megspórolva mindezzel.

„Felelős pénzintézetként hosszú évek óta teszünk a fenntarthatóság és környezetvédelem érdekében, és nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan kezdeményezést hívtunk életre, amelyhez nagyon sok közösségi média követőnk proaktívan csatlakozott. Az elért eredményt hamarosan megvalósítjuk, és örülünk, hogy amellett, hogy egyre több emberhez eljuttatjuk a környezetvédelem fontosságát, a sötétben maradó épületeink hozzájárulunk egy zöldebb világhoz is” – mondta ennek kapcsán Szinai Ádám, a bank kommunikációs vezetője.

(Képünkön Sydney a 2008-as Föld Órája idején, forrás: Wikipédia)