30 millió forintot ajánlott fel a cégcsoport vezetősége Republic Szolidaritás Alap címén

Kiemelt Piac

A Republic Group a kiszámíthatatlan időkben sem engedi el dolgozói kezét. Magyarország egyik legnagyobb független reklámügynökségének tulajdonosai Szolidaritási Alapot hoztak létre, hogy a váratlanul felmerülő kiadások esetén gyors és hatékony segítséget nyújthassanak a munkatársak számára.

 

„Egy nagyon volatilis és mindenki számára lemondásokkal járó időszakban felelős vállalatként kötelességünk biztonságot teremteni munkatársainknak.”  – mondta Barna Tamás ügyvezető, tulajdonos. „Célunk, hogy kiszámíthatóbbá tegyük a mindennapjaikat, a felmerülő nehézségekben szolidaritást vállaljunk. Létrehoztuk a Republic Szolidaritás Alapot, ami mától, szükség esetén minden kollégánk számára elérhető.” – tette hozzá Fabricius Gábor innovációs igazgató, tulajdonos.

A Republic Szolidaritás Alapot a rendkívüli helyzetre való tekintettel hozta létre a több mint száz fős ügynökség felsővezetése azzal a céllal, hogy a kialakult krízishelyzetben szükség esetén a lehető leggyorsabb segítséget tudja nyújtani dolgozói számára. A 30 millió forintos alap célja, hogy a csoporthoz tartozó munkatársak a nem várt kiadásaikat zökkenőmentesen és a lehető leggyorsabban fedezni tudják, így biztonságosabban élhessenek ezekben a kiszámíthatatlan időkben.