A Nissan bevállalta, amit korábban még senki

Kiemelt Márkák

A 10-es szám mindent megváltoztat – hirdeti kampányával a japán autómárka, amellyel új korszakot nyitott az autóvásárlásban. A Nissan integrált 3 országos kampányát és annak kisfilmjét a márka lead ügynöksége, az ACG készítette.

 

Nyugati téri óriáshálón, TV-ben, rádióban és bannereken is szembejött velünk a nagy 10-es, és csak találgattuk, mi lehet ez: márkanév nélküli, kéthetes non-branded kampánnyal indította tavaszi kommunikációját a Nissan. Később lehullt a lepel és kiderült, a japán márka bevállalta, hogy 10 éves garanciacsomagot ad minden új crossover modellje mellé. A három országra – magyar, cseh és szlovák piacra – kiterjesztett ajánlat valóban bevállalós, ezért a kampányhoz készült reklámfilmnek is annak kellett lennie.

A Nissan szeret első lenni: a Qashqai-jal megteremtette a crossover szegmenst, a Juke-kal a kompakt crossoverek kategóriáját, 2020-ban pedig a biztonságot nyújtó garanciális éveket kerekíti elsőként a piacon két számjegyűvé.

„10 év olyan hosszú idő, hogy még egy nagyobb életeseményt is nehéz ilyen távon biztosra tervezni, a Nissan mégis bevállalta, hogy egy évtizednyi garanciacsomagot ad mostantól minden crossoveréhez, hogy az autók javításával járó anyagi terheket levegye a vásárlók válláról” – mondta el a Jövőálló Program bevezetése kapcsán Molnár Viktor, a Grand Automotive CE Kft, a Nissan közép-európai regionális importőrének ügyvezetője. „Stratégiánk része, hogy az autópiacon megszokotthoz képest bevállalósabban szólítjuk meg az ügyfeleinket, ezért azt akartuk, hogy a reklámfilmünk is ilyen legyen. Azt kértük az ACG kreatív csapatától, hogy bátran engedjék szabadon a fantáziájukat, hogy megmutathassuk, komolyan gondoljuk a 10 év elköteleződést.

„Évek óta dolgozunk a Nissan hazai és régiós kampányain, tavaly év végén pedig sikerült a Grand Automotive által kiírt régiós tenderen is elnyernünk a bizalmat. Ennek kapcsán arra kaptunk felkérést, hogy bátor és szokatlan hangvételű kampánnyal segítsük a piacon egyedülállóan erős ajánlat kommunikációját. Arra szerettünk volna rámutatni a kampány egyes elemeiben, hogy ez a 10 év mennyire komoly vállalás a márka részéről. A Te mit vállalnál be a következő 10 évre? reklámfilm a maga meglepő felvetésével és humoros hangvételével igyekszik elgondolkodtatni a nézőt a következő 10 éves terveiről. Ha egy kicsit utánagondolunk, érezni fogjuk, milyen hosszú idő is ez, és mekkora jelentőségű egy egész évtizedet felölelő garancia a Nissan részéről” – mondta el Nagy László, az ACG kreatívigazgatója. „A reklámfilm érdekessége, hogy rendkívül rövid idő alatt készült el. Sikerült úgy együttműködnünk a Nissan csapatával, hogy a brieftől a kampány indulásáig, a film adásba kerüléséig, az online és az offline elemek elkészüléséig mindössze három hét telt el, ami komoly teljesítmény az egész csapattól.”

 

Alkotók listája:

Megbízói oldal:

Megbízó: Nissan

CEO: Molnár Viktor

COO: Kisfalvi Gergely

MarCom & PR Manager: Tótvári Ágnes

MarCom Specialist: Ócsai Tímea

Ügynökségek:

Reklámügynökség: ACG

Kreatívigazgató: Nagy László

Integration & Social Media Director: Bujdosó Bianka

Business Client Service Director: Calin Dániel

Kreatív group head: Sallai Ervin

Art director: Tarján Péter, Lukács Esther

Szövegíró: Ács Gábor, Kripner Gábor

Stratégiai tervező: Farkas Erika

Account director: Virág Éva

Account manager: Vígh Fruzsina, Kiss Richard

PR group head: Kapitány Zoltán

Senior PR specialist: Kedves Brigitta

Médiaügynökség: OMD

Médiatervezők: Kálmán Bernadett, Büki Katalin, Varga Csilla, Apostol Noémi

Produkció:

Produkciós cég: Craft
Rendező: Vécsei Márton
Operatőr: Nagy Marcell
Gyártásvezető: Krékits Péter

Utómunka:

Vágó: Mezei Áron
Colorist: Vándor Ádám
VFX: Sárffi Soma
Zene: Rochlitz Tamás

 

https://www.youtube.com/watch?v=4gF3k8dBj-8&feature=youtu.be