Kende-Hofherr Krisztina előadása a Corvinuson

Inspiráció Kiemelt

A Budapest Business Club teltházas előadásának keretein belül közel 150 érdeklődővel osztotta meg tapasztalatait a személyes márkaépítésről, motivációról és a sikerhez vezető útról Kende-Hofherr Krisztina, a TMC Group alapítója a Budapesti Corvinus Egyetemen. 

A Budapest Business Club a Budapesti Corvinus Egyetem egyik legnagyobb, vállalati struktúrát leképező diákszervezete. Elsődleges célja a tehetséggondozás és az egyetem hallgatóit érdeklő, színvonalas szakmai előadások és workshopok szervezése.

A szervezet legutóbbi, Kende-Hofherr Krisztina, a hazai sztármenedzsment úttörője című előadásán a neves self-branding szakértőt látta vendégül az Egyetemen. Az előadó könnyed, személyes stílusban, saját életének meghatározó élményeiről és döntéshelyzeteiről beszámolva látta el szakmai és életvezetési tanácsokkal a közönséget. Beszámolt többek között saját szakmai útkereséséről, első sikereiről és csalódásairól, amelyeket a hallgatók számára is releváns tapasztalatokká alakítva tálalt az előadás során. Részletesen beszélt a rádiózásban és a televízónál eltöltött éveiről, majd magánvállalkozói karrierjének meghatározó élményeibe avatta be az érdeklődőket, külön kitérve a sarkalatos stratégiai döntésekre és célkitűzésekre. Megosztotta még gondolatait emberi értékekről, illetve az üzleti és magánélet szétválasztásáról. Az előadás végén a közönség tagjai saját kérdéseiket is feltehették – megtudhatták például, milyen self-branding- és stresszkezelő eszközöket használhat napjainkban egy hallgató.